خبرهای داغ:

برگزاری مراسم مقام والای روز معلم در شهرستان هندیجان

مراسم بزرگداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد آیت الله مطهری با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان قشرهای مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا در سالن مرحوم خسروی بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۴۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در مراسم روز بزرگداشت مقام والای معلم ، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هندیجان از حضور فرماندار، سرپرست ناحیه سپاه، آحاد مردم، معلمین، دانش آموزان، مسئولان محلی و روحانیون و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر تقدیر و از زحمات ارزشمند همکاران فرهنگی ، معاونت های آموزش و پرورش ومعلمین شهرستان هندیجان و از حضور سرهنگ پاسدار جمالی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان تشکر نمود .

درادامه گزارش، فرماندار شهرستان هندیجان از برگزار کنندگان مراسم خوب بزرگداشت مقام شامخ معلم و سالروز شهادت استاد آیت الله مطهری در شهرستان مخصوصا آموزش و پرورش و مدیریت آن و بسیج فرهنگیان و همکاری ناحیه سپاه تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد : معلمان باارزش ترین قشر از جامعه هستند و وجود معلمین موجب دلگرمی است .

دریایی فرماندار هندیجان با تبریک روز معلم گفت: خداوند پیامبران را برگزید که معلم و راهنمای انسان ها باشد و این راه توسط اهل بیت علیه السلام و بزرگان دینی ادامه پیدا کرد و معلمین با بصیرت و دانش و صبر خود همواره در خدمت جامعه هستند .

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان با تبریک هفته عقیدتی وگرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم و هفته بسیج فرهنگیان و ارج نهادن به مقام والای شهدا اظهار داشت : کانون بسیج فرهنگیان شهرستان هندیجان با تلاش های خوب و تاثیرگذاری که دارد مقام برتر را در استان خوزستان کسب نمود و به نوبه خود تبریک می گویم .

وی افزود : همه ماهابایستی قدر دان زحمات و تلاش های پاک و ارزشمند معلمین باشیم وبعد از پدر و مادر به معلمین واجب احترام هستند و در دوران انقلاب و یا هشت سال دفاع مقدس شهدای والامقام معلم تقدیم اسلام و انقلاب شده است.

مراسم بزرگداشت روز معلم با اجرای آهنگ انقلابی با دعوت از خواننده هنرمند بسیجی از بهبهان و گروه سرود پیشتازان دبیرستان صدرای ۱۳آبان و دکلمه خوانی و پخش سرود ملی و خیر مقدم رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه‌ تجلیل و اهداء لوح و هدیه به اعضای شورای کانون بسیج فرهنگی و خبر نگار بسیج نیوز و رابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه و مسئول بسیج رسانه، معلمان نمونه ، معلمان نمونه سه مقطع و فرهنگیان نیکوکار در سالن مرحوم خسروی آموزش و پرورش شهرستان هندیجان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها