خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ ایستادگی و مقاومت همچنان باید از خوزستان به کشور تزریق شود

سردار مرادحاجتی با اشاره به رشادت‌های مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایستادگی و دفاع مقدس باید از خوزستان به کشور تزریق شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۴۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز (پنجشنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان دزفول در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار داشت: مردم دزفول در شرایط بسیار سخت نیز سربازی و ارادت خود به رهبر معظم انقلاب را ابراز کرده‌اند.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایستادگی و دفاع مقدس باید از خوزستان به کشور تزریق شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بر ضرورت تحقق جهاد تبیین در چهارم خرداد تاکید کرد و افزود: وزیر ارشاد چهارم خرداد در دزفول است که باید با مطالبه گری از این سفر دستاوردی داشته باشیم.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: نام دزفول به عنوان شهرمقاومت در کتاب ها و تقویم قید شده پس مردم باید با مدیران و دولت جدید آرامش داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه ملی ما باید اقتدار مردم دزفول باشد، بیان داشت: رنگ و بوی خدمت‌رسانی و اقدامات یکسال گذشته در حوزه های مختلف آب، فاضلاب، کشاورزی، مسکن، گاز و برق در بیلبوردها اطلاع‌رسانی شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه مردم به دزفول به عنوان شیک ترین، تمیزترین و زیباترین شهرستان استان خوزستان نگاه می‌کنند، گفت: بعضا دشمن با بستن چهارراه‌ها قصد اقداماتی دارد که سوپاپ‌های اطمینان در این خصوص، اطلاع‌رسانی به موقع به مردم است.

سردار مرادحاجتی متحد بودن مسوولان را عامل موفقیت دزفول دانست و متذکر شد: وجود مسوولان دزفولی فراوان در راس کشور و استان و شهدای گرانقدر این منطقه محصول تربیت درست مساجد این شهر متدین و انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها