خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

عرصه جنگ فیزیکی و نظامی به جبهه اقتصادی و رسانه ای تبدیل شده است

سردار مرادحاجتی گفت: الان شیوه جنگ ها عوض شده است و سنگر های خاکی نبرد فیزیکی و نظامی به سنگرهای اقتصادی و رسانه ای تبدیل شده که در این میان جهاد تبیین می تواند بهترین روش برای بیان حقایق و روشنگری ها باشد.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۴۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، امروز (پنج‌شنبه) میزبان «علی مهدی‌پور» سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان بود.

وی در این دیدار، بر ضرورت تحقق شعار سال تاکید کرد و اظهار داشت: صنایع بزرگ و کوچک ما و جامعه زحمتکش صنعتگر خوزستان نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشتند.

سردار مرادحاجتی افزود: الان شیوه جنگ ها عوض شده است و سنگر های خاکی نبرد فیزیکی و نظامی به سنگرهای اقتصادی و رسانه ای تبدیل شده که در این میان جهاد تبیین می تواند بهترین روش برای بیان حقایق و روشنگری ها باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: تحقق شعار سال و توجه به شرکت های دانش بنیان و همچنین استفاده از ظرفیت و روحیه جهادی پیشکسوتان رزمنده ای که در این حوزه ها صاحب تجارب ارزنده ای هستند می تواند تحول نوینی را در استان ایجاد کند.

مهدی پور در ادامه جلسه به ضرورت داشتن تعهد انقلابی و روحیه جهادی که از فرهنگ دفاع مقدس نشات می گیرد اشاره کرد و یادآور شد: مدیران ما در هر مقطع و جایگاهی باید در وهله اول خود را مدیون خون شهدا بدانند و در وهله دوم روحیه جهادی و عملیاتی خود را تقویت کنند تا از شعار زدگی دور شوند.

وی افزود: با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمادگی داریم تا فضاهای کارگاهی و تولیدی مناسبی را در شهرک های مختلف در اختیار جامعه رزمنده و ایثارگر فعال حوزه صنعت و اقتصاد استان قرار دهیم و زمینه اشتغال جوانان متعهدمان را فراهم کنیم.

در پایان این جلسه مقرر شد کارگروه مشترکی برای فعالیت در حوزه های ثبت و ضبط تاریخ شفاهی صنعتگران دوران دفاع مقدس و همچنین تولید محتوای جامعه صنعتی و نقش آنان در دوران دفاع مقدس برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان تشکیل و راه اندازی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها