خبرهای داغ:

بیماری کرونا در خوزستان همچنان روندی کاهشی دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: شیوع و ابتلا به بیماری، موارد بستری و فوت ناشی از کرونا در استان خوزستان روندی کاهشی دارد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۷۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش کادر درمان، ۱۰ نفر از بیماران کرونایی در شبانه‌روز گذشته بهبود یافتند و از بیمارستان‌های استان خوزستان مرخص شده‌اند.

وی با ابراز خرسندی از شرایط موجود در استان، تصریح کرد: خوشبختانه شیوع و ابتلا به بیماری، موارد بستری و فوت ناشی از کرونا در استان خوزستان روندی کاهشی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از مردم درخواست کرد شیوه نامه‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و از عادی انگاری شرایط بیماری کرونا خودداری کنند.

حی‌بر با اشاره به شرایط فعلی کرونا در استان بیان کرد: هم اکنون ۷۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سراسر استان خوزستان بستری هستند.

وی در همین ارتباط گفت: متاسفانه ۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بخش‌های ویژه در بیمارستان‌های استان خوزستان بستری شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: همچنین در صبح روز روز گذشته تا صبح امروز ۱۳ نفر از هم استانی‌های مبتلا به بیماری کرونا در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های استان خوزستان بستری شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته یک بیمار مبتلا به بیماری کرونا در خوزستان فوت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها