خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

کار برای شهدا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود

سردار مرادحاجتی گفت: کار برای شهدا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و اگر ما نتوانستیم قدم مثبتی برای این شهدا برداریم شک نکنید که لایق خدمت به این انسان های بزرگ نیستیم.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۰۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

جلسه کمیته عمرانی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز به ریاست «محمد خانچی»، معاون عمرانی استاندار خوزستان و مسئول این کمیته در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه بر پیگیری همه یادمان های دفاع مقدس و مقبره های شهدای گمنام در استان تا حصول نتیجه تاکید کرد و اظهار داشت: خیلی از مناطق کشور آرزو دارند که یادمانی از دوران حماسه و ایثار در جغرافیای آنان باشد اما خوزستان ما لبریز از اماکن مقدسی است که ده ها حماسه و رخداد بزرگ ارزشی در آن صورت گرفته و باید قدردان این فضاها باشیم.

وی افزود: کار برای شهدا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و اگر ما نتوانستیم قدم مثبتی برای این شهدا برداریم شک نکنید که لایق خدمت به این انسان های بزرگ نیستیم.

سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان لبریز از ثروت و ظرفیت های بزرگی است که اگر اراده کنند و گوشه ای از بودجه های اجتماعی و فرهنگی خود را صرف امورات دفاع مقدس کنند، می توانیم میزبان شایسته ای برای مردم سراسر کشور در مناسبت های مهمی همچون اربعین و راهیان نور باشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان نیز در ادامه این جلسه بر وحدت رویه و تعامل همه دستگاه ها برای رسیدگی به مناطق عملیاتی، یادمان های دفاع مقدس و موزه های ارزشی استان تاکید کرد و یادآور شد: وقتی وارد خیلی از استان های همجوار و مرکزی می شویم و زیبایی یادمان ها و موزه های آن ها را می بینیم برای هیچکس قابل پذیرش نیست که در پایتخت دفاع مقدس، ابنیه ای مربوط به آن دوران حماسی، تکمیل و یا مهیای پذیرایی از مردم نباشد.

خانچی افزود: از همه اعضا کمیته درخواست دارم که برای انجام همه مصوبات مربوط به این کمیته برنامه ریزی نموده و در یک تقویم زمانی مناسب، نسبت به پیشبرد برنامه های مد نظر همت بگمارند به گونه ای که در جلسه بعدی کمیته انشالله شاهد شنیدن اخبار خوبی از یادمان ها، مقبره ها و موزه های دفاع مقدس سراسر استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها