خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار فراخوان پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام»

نوبخت از انتشار فراخوان پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» خبر داد و گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پویشی را در سطح ملی بنیان نهادیم تا ابراز لطف و ارادت‌مان به شهر مقاوم خرمشهر و مردم غیرتمندش را از این طریق بیان کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۲۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از انتشار فراخوان پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» در استان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پویشی را در سطح ملی بنیان نهادیم تا ابراز لطف و ارادت‌مان به شهر مقاوم خرمشهر و مردم غیرتمندش را از این طریق بیان کنیم.

وی افزود: در این پویش ملی قصد داریم سراغ چهره‌های شاخص و مطرح استان خوزستان و سراسر کشور برویم تا شخصیت‌های برجسته فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و هنری‌مان ضمن تداعی روزهای حماسه، اعلام ارادت خود را به شهر مقاومت و ایستادگی رسانه‌ای کنند و مردم خرمشهر قهرمان نیز بدانند که همیشه مورد توجه مردم ایران اسلامی قرار دارند.

نوبخت گفت: این پویش ملی با پیوستن سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان آغاز و تا چهارم خرداد در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تصاویر همه شخصیت‌هایی که به این پویش ملی خواهند پیوست در قالب نمایشگاهی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها