خبرهای داغ:

دیدار مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان خراسان شمالی با خانواده سردار روحانی شهید حسن محقر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه به همراه فرمانده سپاه بجنورد و مسئولین استانی با خانواده معزز سردار روحانی شهید حسن محقر و ۶ شهید روحانی دیگر جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۹۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمتکش " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴ هزار شهید روحانی کشور و ۷۲ شهید روحانی استان و تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: با توجه به فرارسیدن کنگره شهدای روحانی در ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ _ شهر مقدس قم و براساس رسالت مجموعه سپاه و بسیج و فرمایشات مقام معظم رهبری از باب تعظیم و تکریم از خانواده شهدا در خدمت خانواده های محترم طلبه و روحانی هستیم ، تا یاد و نام شهدا را گرامی داشته و رهروانی لایق برای آنان باشیم.

وی ادامه داد؛ از ۴ هزار شهید روحانی کشور، ۷۲ شهید از استان خراسان شمالی که ۲۵ شهید نیز منتسب به شهرستان بجنورد بوده که امروز ( ۱ خرداد ماه) در خدمت خانوادهای شهیدان حسن محقر ، حمیدرضا وحید استخری ، منصور کرامتی ، محمد حسین رضایی ، محمدعلی ثابت مقدم ، احمدرضا ترکانلو و حسین رحیمی بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان افزود؛ علما و روحانیون در تعالی اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت های فراوانی داشته اند و شهید روحانی سردار حسن محقر نمونه ای از این شهیدان بود باید توجه داشت که شهدای روحانی میراث داران پیامبران و بزرگان دینی هستند، نقش سازنده طلاب و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان آشکار است و شهدای روحانی همچون سایر شهدا، فداکاری کردند تا اسلام و انقلاب استوار بماند.

در پایان دیدار با خانواده شهدای عزیز ، با اهدای تابلوفرش و هدیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این ۷ خانواده شهید تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها