خبرهای داغ:

خدمت به مردم در سفر های نوروزی

فرماندار بندر ماهشهر گفت خدمتگزاری به مردم در سفر‌های نوروزی امری بود که با کمک همه دستگاه‌ها در شهرستان محقق شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۵۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

فریدون بندری گفت: شرایط فرآهم شد تا با گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا، بتوانیم با خدمتگزاری به مردم در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، ایام نوروز زیبا و مفرحی را بوجود بیاوریم.

به گفته او با توجه به اینکه زمان کوتاهی پس از دستورالعمل ابلاغی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی داشتیم، با همدلی و همراهی سایر اعضاء ستاد نوانستیم به سرعت با تشکیل ۱۲ کمیته تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و برنامه‌های تدوین شده را به دستگاه‌های متولی ابلاغ نمائیم.

بندری می گوید: شعار امسال ما نوروزی شاد، ایمن و الهام بخش بود که هدف نهایی آن ایجاد محیطی شاد و مفرح در سطح شهرستان برای شهروندان عزیز و مسافرین نوروزی بود که نیاز آن بواسطه ایام تلخی که ویروس کرونا در جامعه ما بوجود آورد، بیش از پیش احساس میشد و به لطف پروردگار توانستیم طبق آمارهای موجود سربلند باشیم.

به گفته این مقام مسئول شهرداری بندرماهشهر با اجرای برنامه های شاد و مفرح در مراکز تفریحی همچون پارک مجیدیه و کشتی گردشگری دریایی،توانستند محیطی شاد ایجاد نمایند،ضمن آنکه نیروی انتظامی و دستگاه‌های مجری نظم و امنیت با حضور مستمر خود فضایی آرام و ایمن را فرآهم ساختند.

او گفت به گونه ای که کمترین حوادث و سوانح رانندگی و همچنین سرقت را شاهد بودیم و در آخر هم اینکه در معرفی شهرستان بندرماهشهر به سایر ملت شریف ایران بویژه مسافرین نوروزی با اجرای برنامه های مختلف و الهام بخش با آمارهای ذکر شده مراجع رسمی موفق ظاهر شدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها