خبرهای داغ:

برگزاری بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در ناحیه مقاومت هفتکل

بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در ناحیه مقاومت شهرستان هفتکل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۴۷
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱

همایش گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد که به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه هفتکل در نمازخانه ناحیه مقاومت شهرستان با حضور فرماندهی محترم ، مسئول محترم دفتر نمایندگی ، پایوران،وابستگان،پیشکسوتان و با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در سخنان خود با اشاره به اهمیت معرفی مکتب امام خمینی (ره) به نسل جوان پرداخت و تصریح کرد:پروژه امام زدایی و در قدم بعدی تحریف مکتب امام خمینی(ره) از اهداف دشمنان این نظام الهی است و رسالت مهم امروز ما معرفی شخصیت والاي امام خمینی(ره) به نسل جوان است.
وی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) گفت:محور عقلانیت، محور معنویت و محور عدالت عناصر اصلی تشکیل دهنده شخصیت ايشان است و انقلاب اسلامی ایران بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی شاخص های مکتب امام خمینی (ره) را توجه به مستضعفین و محرومان ، سیاست ورزی توحیدی، و مردم باوری و نگاه جهانی ایشان برشمرد و افزود:تشکیل حکومت اسلامی و بیداری دنیا علیه ظلم و مبارزه با مستکبرین جهان و رساندن پرچم این نظام مقدس به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر(عج) از اهداف قیام امام خمینی(ره)بود.
وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) اسلام را احیا کرد و روح عزت را به مسلمین جهان اعاده و نگرش جدیدی را در فقه شیعه ایجاد کرد و احياي روحیه عزت ملی ، غرور و خودباوری در ملت ایران و تبلور شعار نه شرقی و نه غربی از جمله نتایج ارزشمند قیام امام خمینی(ره) بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها