خبرهای داغ:

دولت سیزدهم تکلیف ملت ایران را با دلال‌های اقتصادی روشن کند

امام جمعه اهواز گفت: دولت مقتدر سیزدهم باید برای همیشه تکلیف ملت ایران را با دلال‌های اقتصادی روشن کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۱۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) و اشاره به اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و امام هشتم حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: اهانت به حریم امام رئوف از سوی مزدوران استکبار جهانی نشانه‌ی کارایی دین است و فیلم عنکبوت مقدس نیز با هدف تضعیف دین تولید شده است.

وی در عین حال با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بیان کرد: ما گرانی را قبول داریم اما گرانفروشی و احتکار را قبول نداریم و از دستگاه قضا تقاضا داریم با کسانی که اقتصاد و معیشت مردم را نشانه گرفته‌اند، مقابله کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اظهار اینکه چرا باید برنج در این استان احتکار شود، اضافه کرد: مسئولین باید مشکل مردم را حل کنند و در برخورد با محتکران باید قاطعیت داشته باشند.

وی افزود: دولت مقتدر سیزدهم باید برای همیشه تکلیف ملت ایران را با دلال‌های و عمله‌های اقتصادی از خدا بی‌خبر روشن کند.

امام جمعه اهواز در عین حال با اشاره به خاموش‌کردن "دوربین‌های فراپادمانی آژانس" توسط سازمان انرژی اتمی ایران، گفت: مردم کشور ایران فرزندان عاشورا هستند و این ملت را از جنگ نترسانید و جوانان ما برای مقابله با صهیونیست‌های از خدا بی‌خبر لحظه‌شماری می‌کنند و سینه خود را برای شهادت سپر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خاموش کردن دوربین‌های آژانس یک ارزش است، گفت: اگر مستکبران یک موشک بزنند، کشور ما 50 موشک حواله آنها می‌کند و اگر یکی کشتی بگیرند ما دو کشتی آنها را گروگان می‌گیریم.

امام جمعه اهواز همچنین با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: بی‌حجابی حرام است و ما باید در این باره به وظیفه‌ی خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم چرا که هر کدام از ما مروج مکتب تشیع هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها