خبرهای داغ:

تجلیل از خواهران رزمنده و ایثارگر بهبهان در دوران دفاع مقدس

در مراسمی با حضور سردار آذر نیا مسئول تعاون سپاه ششم امام جعفر صادق (ع)در دوران دفاع مقدس از خواهران رزمنده و ایثارگر بهبهان در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۳۲۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

آئین تجلیل از خواهران رزمنده و ایثارگر بهبهان در دوران دفاع مقدس صبح امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه با حضور سردار آذر نیا مسئول تعاون سپاه ششم امام جعفر صادق ع در دوران دفاع مقدس، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن همایش سپاه ناحیه بهبهان برگزار شد.

سردار آذر نیا در این مراسم با اشاره به نقش ارزشمند و حیاتی زنان در دوران دفاع مقدس، رشادت ها و ایثارگری های بانوان در دوران جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی و پشت جبهه ها را یکی از رموز اصلی موفقیت سپاه اسلام در جنگ اعلام کرد.

وی در نشست با خواهران فعال تعاون سپاه بهبهان در دوران دفاع مقدس نیز تلاش های این عزیزان در حمایت از خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دوران مقدس را بسیار ارزشمند دانسته و گفت: با توجه به اینکه در تلاش برای نگارش کتابی از خاطرات تلاشگران واحد تعاون هستیم، خاطرات خواهران فعال در تعاون سپاه بهبهان جمع آوری و در تهیه این کتاب از آن ها استفاده خواهد شد.

شایان ذکر است در این همایش از ۱۰ تن از خواهران رزمنده و ایثارگر بهبهان در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها