سرهنگ پاسدار عباسپور خبر داد:

اجرای جشنواره دیار علویان در ۲۵ نقطه گرشگری مازندران

ساری-مسئول سازمان گردشگری سپاه کربلا از برگزاری جشنواره دیار علویان در ۲۵ نقطه گرشگری استان خبر داد و گفت:۲۵گروه جهادی مردم‌نهاد با کمک دستگا‌های اجرایی این جشنواره را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۰۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

اجرای جشنواره دیار علویان در ۲۵ نقطه گرشگری مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار محمد عباسپور، مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره دیار علویان در ۲۵ نقطه گرشگری استان خبر داد و گفت:۲۵گروه جهادی مردم‌نهاد با کمک دستگا‌های اجرایی این جشنواره را در نقاط گردشگری و تفرجگاه استان برگزار می‌کنند.

سرهنگ عباسپور با اشاره به اینکه مازندران در ایام تابستان میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران است ،افزود: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح سواحل و تفرجگاه‌های استان مازندران دردستور کار قرار دارد.

مسئول سازمان گردشگری سپاه کربلا ادامه داد: انتقال مفاهیم فرهنگ‌مازندران، پرکردن اوقات فراغت مسافران، گردشگران و مردم‌مازندران و همچنین برگزاری مباحث اجتماعی وآموزش سبک زندگی اسلامی  از اهداف این جشنواره است.

سرهنگ عباسپور با بیان اینکه این جشنواره در چندین بخش اجرا می‌شود ، اضافه کرد:برپایی غرفه مهد، مشاوره، برنامه میدانی مرد باران، قطار شادی کودکان، تئاتر خیابانی، برگزاری جنگ شادی با آیتم‌های هنری، تئاتر طنز، موسیقی، برگزاری برنامه رادیو ساحل از برنامه های مختلف فرهنگی این جشنواره است.

گفتنی است ، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح سواحل و تفرجگاه های استان مازندران در فصل تابستان،درقالب جشنواره دیار علویان امروز شروع به کار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها