خبرهای داغ:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جواد (ع)در ناحیه مقاومت بسیج دزفول

همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) نمین اختر تابناک امامت و ولایت مراسم عزاداری و سوگواری با حضور پایواران و سربازان در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۲۶
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

در این مراسم معنوی حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول تعلیم و تربیت سپاه ضرت ولی عصر(عج) اشاراتی کوتاه بر زندگی کوتاه امام جواد (ع) پرداخت.
امام محمد(ع) معروف به جوادالائمه امام نهم شیعیان در دهم رجب سال 165 هجری قمری در مدینه منوره دیده به جهان گشود.
پدرگرامیشان امام رضا(ع) بود و مادرشان از بانوان مطهره عصر خود و از خاندان ماریه قبطیه همسر رسول خدا (ص) بود.
ایشان در 29 ذی القعده سال 220هجری قمری، توسط همسرشان ام الفضل با زهر مسموم و در 25 سالگی غریبانه و مظلومانه در بغداد به شهادت رسیدند.

برگزاری نشست هم اندیشی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول با رابطین و شعب نمایندگی در حوزه ها

نشست هم اندیشی برنامه‌های سپاه و بسیج سال ۱۴۰۱ با حضور رابطین و مدیران عقیدتی سیاسی، نظارت و روابط عمومی نمایندگی در حوزه‌های بسیج شهرستان دزفول در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.
در این نشست مسئولین قسمت‌های دفتر نمایندگی، ولی فقیه به سوالات و ابهامات برنامه های ۱۴۰۱ پرداختند و بر توجه به کیفیت برنامه های بسیج تاکید کردند.
حجت‌الاسلام نصرت امرایی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه دزفول در این نشست ضمن عرض تسلیت شهادت امام جواد(ع) و با تقدیر از زحمات مدیران شعب نمایندگی در حوزه ها بر توجه به اجرای برنامه‌های ابلاغی و تعامل و همکاری با رده‌های حوزه‌های مقاومت بسیج تاکید نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها