خبرهای داغ:

امداد رسانی ۱۲٠ نیروی جهادی و بسیجی داراب در سیل رودبال

فرمانده سپاه ناحیه داراب در خصوص سیل سلطان شهباز، از امداد رسانی ۱۲٠ نیروی جهادی و بسیجی داراب در سیل رودبال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۱۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار محمد حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب در خصوص سیل سلطان شهباز بیان داشت: در راستای خدمت رسانی و امداد رسانی به سیل زدگان در سلطان شهباز با هماهنگی صورت گرفته با فرمانده محترم سپاه فجر ودر راستای وظیفه امدادرسانی خود، به درخواست فرمانده سپاه استهبان، ۲٠ گروه ۶ نفره از نیروهای جهادی و بسیجی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: این گروه ها از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج امام حسن (ع) و شهید کلاهدوز، گردان ۳٠۳ و ۳٠۷ امام حسین (ع) داراب و جنت شهر، جمعی از پایوران سپاه داراب و تیپ انصار الحجه (عج) سازماندهی ودر این امداد رسانی حاضر و همکاری کردند.

هاشمیان گفت: با تقسیم کار انجام شده، نیروهای مردمی در کنار هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و دیگر دستگاه های خدمات رسان به جستجوی اجساد پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه داراب خاطر نشان کرد: عملیات امدادرسانی از شب حادثه با پشتیبانی فرماندار محترم شهرستان و بخشدار مرکزی توسط نیروهای مردمی و بسیج آغاز و در روز شنبه نیز در بستر رودخانه نیروهای بسیجی و دریاچه پشت سد رودبال نیز توسط گروه های تخصصی تیپ مستقل انصار الحجه(عج) فسا با همکاری گردان ۳٠۳ و۳۰۷مردم پایه لشکر ۱۹ فجر جستجوی مفقودین انجام شد.

وی در پایان از همکاری ویژه نیروهای مردمی و بسیجیان شهرک فتح المبین و بازدید میدانی نماینده مردم در مجلس و امام جمعه داراب تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها