خبرهای داغ:

آماده سازی محیط مراسمات و مجالس ماه محرم در هندیجان

به مناسبت ایام ماه محرم وبا همت و تلاش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه هندیجان و همکاری فرهنگی هنری با آماده سازی برای مراسمات و مجالس محیط سیاه پوش و نصب بنر و پرچم انجام گرفت.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۳۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در آستانه فرارسیدن ایام ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام محیط ناحیه سپاه و نماز خانه و حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان هندیجان برادران و خواهران سیاه پوش و برنامه های اجرای مراسمات ماه محرم آماده شد.

درادامه گزارش خبری، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام ماه محرم در سطح شهرستان هندیجان با حضور سرپرست ناحیه سپاه هندیجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، روابط عمومی وتبلیغات ناحیه و فرهنگی هنری و دیگر معاونت ها جهت بهتر اجرا شدن مجالس سخنرانی و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

دراین جلسه عنوان شد که در دهه اول ماه محرم در سطح ناحیه مجالس سخنرانی و عزاداری همراه با ایستگاه صلواتی و زیارت عاشورا برپا و همچنین در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مراسمات برگزار می شود.

پایگاه های مقاومت بسیج که در مساجد یا حسینه ها ودر جوار امامزاده عبدالله مستقر هستند با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجالس ماه محرم حضوری فعال داشته و سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام را به گرمی برگزار نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها