خبرهای داغ:

امدادرسانی به ۴۶ خانواده آسیب‌دیده از پدیده مانسون در خوزستان

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۶ خانوار آسیب‌دیده از پدیده مانسون در استان خوزستان تحت امدادرسانی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۱۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

امیر عباس نجفی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۴۶ خانوار آسیب‌دیده از فعالیت سامانه بارشی مانسون در استان خوزستان تحت عملیات امدادرسانی قرار گرفتند.

وی با اشاره به انجام عملیات امدادی در بیش از 26 منطقه شهری و روستایی در خوزستان گفت: در شهرستان ایذه تاکنون به مردم مناطق شهری سرقنات خیابان شهید فتحی قریشوندی، کوچه خرسند، خیابان شهید سلیمانی، روستای قلعه سرخه آبله نوترک، کلدوزخ2، خنگ اژدر، علی نظر و دره اشکفت امدادرسانی شده است.

نجفی خاطرنشان کرد: در شهرستان اندیکا نیز مردم آسیب‌دیده در مناطق لبد‌بازفت، شلال و دشتگل، همچنین منطقه شیمبار و منطقه قلعه زراس توسط نیروهای هلال‌احمر مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در عین حال در شهرستان باغملک و در بخش صیدون امام زاده عبدالله و تنگ سری منگار، همچنین در قلعه تل در منطقه پنج کرد و در شهرستان آغاجاری در مناطق سرجولکی، شهرک حر و جولکی نیز امدادرسانی صورت گرفته است.

نجفی بیان کرد: در شهرستان گتوند نیز عشایر حاشیه روستای سله چین، آبید علی باز، چغاله، بخش عقیلی، کیارس و عشایر بخش‌های مرکزی، همچنین در شهرستان لالی در بخش های مرکزی و ابوالفارسی امدادرسانی به مردم متاثر از این پدیده انجام شده است.

وی افزود: در شهرستان بهبهان نیز مردم متاثر از این پدیده در بخش مرکزی و تشان به کمک نجاتگران هلال احمر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

نجفی ادامه داد: در امدادرسانی‌های به عمل آمده اقلامی نظیر چادر اسکان اضطراری، پتو، موکت، ست ظروف، نایلون‌های پوششی، بسته‌های حاوی مواد شوینده و بهداشتی،کلمن‌های آب و همچنین بسته های تغذیه اضطراری ۷۲ساعته، همچنین مواد غذایی شامل برنج، قند و شکر، حبوبات و مواد کنسروی بین خانواده‌ها توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها