خبرهای داغ:
مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبرداد:

تولید ۱۰۰ محتوای فرهنگی و رسانه ای ویژه محرم و صفر توسط گروه تلویزیونی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان+عکس

سرهنگ نعمتی گفت: فعالیت فرهنگی و تبلیغی در زمینه عاشورا از نیاز های جامعه است که می تواند زمینه ساز ترویج فضائل اخلاقی همچون امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز ، هیهات من الذله و شهادت طلبی در جامعه شود .
کد خبر: ۹۴۴۹۵۳۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

به گزارش بسیج ،سرهنگ پاسدار محمد رضا نعمتی، مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، با تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا اباعبدالله الحسین (ع) از رکورد زنی جدید مجموعه سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در تولید آثار فرهنگی هنری به ویژه در گروه تلویزیونی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تولید ۱۰۰ محتوای فرهنگی، رسانه ای خبر داد‌ و گفت: این حجم از تولیدات با کیفیت بالا، نسبت به سال های گذشته بی سابقه است .

وی خاطر نشان کرد: برنامه تلویزیونی راه بی پایان که با نگارش و اجرای نویسنده و کارشناس ارشد روانشناسی خانم زینب آقاجری از دهه دوم محرم به صورت هفتگی تا اربعین حسینی به روی انتن شبکه خوزستان می رود ،تلاش دارد تا بینندگان را با هیئات داران موفقی آشنا کند که در راه کربلا و امام حسین(ع) از شهرستان های مختلف استان سابقه فعالیت دارند ‌.

سرهنگ نعمتی افزود: بخش های دیگر این برنامه معرفی شهیدان مدافع حرم ،مداحی سنتی ، کارشناس مذهبی و ...است که با همکاری و مساعدت سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه ولی عصر( عج) خوزستان ضبط آن به پایان رسیده است .

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: کارگردان هنری، طراح گرافیک و دکور این برنامه با آقای فاضل موزانی و مدیر تولید این برنامه، امیر ضیغمی است و اقایان عماد باوی ،حسین مشکین و سید صادق مجرد از تصویر برداران برنامه راه بی پایان هستند که کار  تدوین آن نیز برعهده محمد ترابی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر تولید ویژه برنامه(راه بی پایان) ، تولید و انتشار مجموعه پوستر(زیر خیمه حسین)، گلچین وصیت نامه شهدا با موضوع عاشورا و تولیدمجموعه(ستاره های دنباله دار) ازسری تولیدات کنگره ملی شهدای خوزستان ، مجموعه سخنرانی (لبیک به ولایت) با حضور حجت الاسلام رستگار ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان (تحقق عینی بخشیدن به سخنان مقام معظم رهبری درموضوع جهاد تبیین) ، مجموعه موشن گرافیک های معرفی شهدای عاشورا و ...از دیگر تولیدات رسانه ای هستند که انتشار آن ها در بستر فضای مجازی از روز اول محرم آغاز و تا اربعین حسینی ادامه دار خواهد بود .

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پایان با اشاره به اینکه در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار هستیم از تدارک ویژه برنامه ای برای تقدیر از اصحاب رسانه استان ،تجلیل ازخانواده شهدای رسانه و برگزاری نمایشگاه عکس خبری با حضور مهمانان کشوری خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها