خبرهای داغ:

ویژه برنامه هیئت نوگلان حسنی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برپا می شود

به مناسبت دهه دوم محرم هیئت نوگلان حسنی همراه با سوگواری و دسته های عزاداری در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۸۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز دهه دوم محرم مراسم های عزاداری و سوگواری حسینی به همت هیئت های عزاداری و مساجد با مشارکت بسیجیان برگزار می شود.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه اجرای برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در دهه اول محرم مراسم های عزاداری سیدالشهدا (ع) هرشب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) همراه با صرف شام با یاری خیرین و برپایی دسته های عزاداری و سینه زنی برگزار شد.

او افزود: همزمان با شب سوم امام حسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احسانی همراه با مداحی حمید بافتی در جمع عزاداران و نمازگزاران محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: هیئت نوجوانان قاسم ابن الحسن (ع) همراه با برنامه نوگلان حسنی هر هفته ساعت 19 در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان برپا می شود.

جلال ادامه داد: مراسم عزاداری دهه دوم در شام هفتم امام حسین (ع) همراه با سخنرانی وعزادرای و اقامه نماز مغرب و عشاء صرف شام با یاری و مشارکت بسیجیان برگزار و در عصر یکشنبه 23 مرداد دسته زنجیر زنی از جلوی درب مجمع حرکت خواهد کرد.

او خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با ماه محرم نیز برنامه های ورزشی فوتسال، والیبال، فوتبالدستی و تنیس در پایگاه و سالن ورزشی امام خمینی (ره) اجرا و بسیجیان از برنامه ها به خوبی استقبال کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها