خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

بسیاری از رویدادهای جامعه با وجود خبرنگار شکل گرفتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نقش و رسالت خبرنگار آنقدر جدی است که اگر نباشد بسیاری از وقایع و مباحث مطرح در جامعه واقعاً شکل نمی‌گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۳۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

حجت الاسلام رضا کلاه کج ظهر امروز یکشنبه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که توسط فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۱۷ مرداد که روز خبرنگار است، مصادف شد با عاشورای حسینی که یک فرصت و امتیاز بود برای اینکه به این باور برسیم تقارن این روز با نام امام حسین و یاران باوفایش بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال در دل و جان مردم به خصوص شیعیان جاری است و محصول روشنگری حضرت زینب (س) بود و اگر این حضرت نبود واقعاً عاشورا و کربلایی نبود.

وی افزود: نقش و رسالت خبرنگار آنقدر جدی است که اگر نباشد بسیاری از وقایع و مباحث مطرح در جامعه واقعاً شکل نمی‌گرفت؛ امنیتی که کشور از جمله در خوزستان وجود دارد، مرهون همه تلاشگران و در کنار آنها نیروی انتظامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: امروزه در حوزه سرقت شاید عنوان شود که خوزستان رتبه اول کشور است ولی ولی رتبه میانه‌ای دارد و چنین وضعیتی مرهون تلاش‌های فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان است.

حجت الاسلام کلاه کج تاکید کرد: اهالی قلم و رسانه باید با حفظ رسالت خود اخبار انجام شده را منعکس کنند و خبر خوب حال افراد را خوب می‌کند؛ البته زندگی در امنیت و آسایش شهروندان مرهون فعالیت‌های پررنگ و همیشگی نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: بعد از استان تهران از نظر رسانه‌های مکتوب بیشترین و به لحاظ رسانه‌های رسمی و غیررسمی نیز ۴۱۸ رسانه ثبت شده مجوزدار در این استان فعالیت دارند و از این منظر استان چهارم یا پنجم کشور هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: همانطور که طرح خوب همیار پلیس اجرا شده است، پیشنهاد می‌شود که طرحی برای خبرنگاران اجرا بشود تا اخبار این حوزه به خوبی منعکس خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها