یادداشت فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

علیرضا علیزاده در یادداشتی آورده است: بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ جلوه ای باشکوه از تاریخ استقامت ، صبر و بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۶۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علیرضا علیزاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اشتهارد در یادداشتی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برلی این خبرگزاری آورده است:

سلام و ثنای حق بر رفعت نشینان بلند آزادی که خامه عشق بر صفحه ایستادگی و صبوری زده و نام فاخر خود را بر صحیفه سبز تاریخ حک نمودند.

بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ جلوه ای باشکوه از تاریخ استقامت ، صبر و بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام،انقلاب و آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند.

آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می توانند بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند.

امروز ایران پرافتخار در خاورمیانه پرآشوب در سایه دلاورمردی اسوه های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس که با تأسی از سیره و مکتب اهل بیت(ع) در میان کینه توزی دشمنان ، هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند ، از امنیت و آرامش بی نظیری برخوردار است.

اینجانب، در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار ماندند ، فرارسیدن این روز غرورآفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان دلیر شهرستان اشتهارد تبریک و تهنیت عرض می نمایم و اقتدار جاویدان و عزت ملت شریف ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها