خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دزفول خبرداد:

واکسیناسیون دام ۲۵ منطقه شهیون دزفول

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به طرح ملی واکسیناسیون دام گفت: گام نخست طرح ملی واکسیناسیون دام در ۲۵ منطقه بخش شهیون دزفول اجرا و افزون بر ۲۰ هزار راس دام واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۴۸
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

دام ۲۵ منطقه شهیون واکسیناسیونه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار عبدالرحیم حکیمی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دزفول گفت: مانور ملی محرومیت زدایی و طرح واکسیناسیون دام که از چهار سال قبل توسط سپاه دزفول آغاز شده امسال نیز به عنوان یک طرح ملی اجرا شد.

وی افزود: در گام نخست، این طرح در پنج شهر ایذه، شادگان، لالی، دزفول و شوشتر اجرا شد که دام های مستقر در ۲۵ نقطه از روستاهای دور و نزدیک دزفول از جمله شوی، لیوس، گوشه و سزار به مدت سه روز واکسیناسیون و محل های دام سم پاشی شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل اداره دامپزشکی دزفول گفت: این مانور توسط ۹ اکیپ با همکاری دامپزشکی دزفول اجرام شد.
سرهنگ حکیمی فر اظهار داشت: با وجود اینکه دامداران در مناطق صعب العبور و کوهستانی دزفول مستقر هستند واکسیناسیون دام آنها بدون هزینه رفت وآمد انجام شد.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان داشت: در خصوص امکانات لجستیکی با مشکلاتی مواجه بودیم که با همت همکاران و مسوولان برطرف شد.

وی از جهادگران بسیجی حوزه شهیون و نیروهای دامپزشکی برای اجرای این مانور قدردانی کرد و افزود: گام دوم واکسیناسیون دام نیز در منطقه محروم احمدفداله دزفول انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها