امام جمعه آشتیان در گفتگو با بسیج :

بسیج یک مکتب است/ بسیج، بهترین مدافع انقلاب و ارزش‌های اسلام

امام جمعه آشتیان بسیج را یک فرهنگ و یک مکتب دانست و گفت: بسیج امروز نیز با بصیرت و شناخت نقشه‌های دشمن و با روحیه جهادی و انقلابی خالصانه و آگاهانه آماده جان فشانی در راستای حفظ ارزش‌ها و باورهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۴۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

حجت‌الاسلام حسین طاوسی، امام جمعه شهرستان آشتیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آشتیان، با بیان اینکه این شجره طیبه در همه جای دنیا ریشه دوانده و از حدود جغرافیایی ایران فراتر رفته است، گفت: الگوی بسیج بهترین شکل از مشارکت مردمی در جامعه است.

وی بسیج را یک حرکت اجتماعی، طبیعی و الهی دانست و ادامه داد: در این میان یک دشمن بزرگ در مقابل بسیج و همه‌ی انقلاب ایستاده است، دشمنی برآمده از جبهه باطل که نماد آن در دنیای امروز استکبار جهانی است.

امام جمعه شهرستان آشتیان تصریح کرد: جبهه استکبار و تمامی ایادی آن و تمامی رسانه‌هایشان در یک حرکت هماهنگ قسم خورده‌اند تا چهره و سیمای بسیج و بسیجی را تخریب و نابود کنند و با نفرت پراکنی هرچه بیشتر مانع از دستیابی به اهداف عالی بسیج در جامعه شوند.

حجت‌الاسلام طاوسی بسیج را یک فرهنگ و یک مکتب دانست و یادآور شد: بسیج امروز نیز با بصیرت و شناخت نقشه‌های دشمن و با روحیه جهادی و انقلابی خالصانه و آگاهانه آماده جان فشانی در راستای حفظ ارزش‌ها و باورهای انقلاب اسلامی است لذا برای غلبه بر جریانات اخیر و جنگ شناختی دشمن نیازمندی به فرهنگ بسیجی یک ضرورت است.

وی افزود: بسیجی در میدان محرومیت‌زدایی، علم و دانش، فرهنگ و تربیت، اقتصاد و تولید و عرصه‌های گوناگون دیگر بدون هیچ انتظاری کار می‌کند تا انقلاب و جمهوری اسلامی اعتلا پیدا کند و آن طرف دشمن در جنگ رسانه‌ای و شناختی به دنبال نفرت‌افزایی از بسیج است تا همه‌ی این اقدامات را خنثی کند.

امام جمعه شهرستان آشتیان خاطرنشان کرد: نمونه این فرهنگ و تفکر بسیجی در حوادث اخیر، وقتی درک می‌شود که بسیجی غیرمسلح شهید می‌شود اما اجازه نمی‌دهد پروژه‌ی کشته سازی دشمن محقق شود؛ باید این مظلوم آماده در صحنه را دریابیم.

حجت‌الاسلام طاوسی تصریح کرد: بسیج مجموعه‌ای مردمی و تکلیف مدار است که در همه‌ی صحنه‌های دفاعی از انقلاب اسلامی و جمهوری حضور داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات