خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

جریان بی‌اخلاق در مقابل نظام عزت محکوم به شکست است

سردار مرادحاجتی گفت: شک نکنید که جریان ولنگاری و شهوت نمی تواند در مقابل نهضت عزت و شهادت، پیروز شود و این وعده حق تعالی است.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۹۷
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷

 دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آبادان امروز به ریاست سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و با حضور «احسان عباسپور» معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و دیگر مسئولین محلی در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این نشست، اشاره ای به مشکلات موجود در شهر مقاوم آبادان کرد و اظهار داشت: آبادان با وجود همه معضلات، دارای ظرفیت ها و پتانسیل هایی است که تاکنون کسی آن ها را شکوفا نکرده است.

وی افزود: خیلی ها از رخ دادن اتفاقات اخیر و بحران های اجتماعی چند ماه گذشته دچار شوک شدند اما خیلی ها هم که دشمنان این آب و خاک را به خوبی می شناسند از اختشاشات اخیر تعجب نکردند چون ماهیت و ذات دشمن، خرابکاری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: ترویج فرهنگ غنی و ارزشی دفاع مقدس و تبدیل آن به محتوای جذاب برای نسل نوجوان و جوان ما بهترین سلاح برای مبارزه با این آشوب ها و هجمه های فرهنگی و رسانه ای اخیر است.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: شک نکنید که جریان ولنگاری و شهوت نمی تواند در مقابل نهضت عزت و شهادت، پیروز شود و این وعده حق تعالی است.

وی یادآور شد: تمام جغرافیای آبادان موزه و ثبت ملی دفاع مقدس است. آن هم نه روی کاغذ و مصوبه بلکه در ذهن و فکر ملتی که هرگز محاصره ناجوانمردانه این شهر را فراموش نمی کنند. محاصره ای که با همت و غیرت همین مردم شکسته شد و برگ زرین دیگری به افتخارات این آب و خاک افزود.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: کار در حوزه دفاع مقدس و شهدا، یک وظیفه یا اجبار نیست بلکه یک توفیق و سعادت است که نصیب هر کسی نمی شود لذا باید قدر داشته هایمان را بدانیم و نهایت بهره را از موزه دفاع مقدس آبادان به عنوان بکرترین موزه جنگ در کشور ببریم.

در پایان این نشست، حکم ریاست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آبادان که توسط استاندار خوزستان صادر شده بود به فرماندار ویژه آبادان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها