خبرهای داغ:

برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با همکاری خواهران بسیجی و هیئت های مذهبی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۳۹۸
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ احمدی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن در این خصوص بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) بشریت یکجا مرهون فاطمه زهرا (س) است و روز به روز نور اسلام و معنویت فاطمه زهرا (س) آشکارتر خواهد شد و بشریت آن را لمس خواهد کرد. امید است جامعه و نسل امروز ما با کسب فیض از زندگی آن گوهر هستی و همچنین الگو قرار دادن سیره و روش زندگی آن حضرت، به دنبال کسب فضیلت ها و دوری از رذائل باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش والای مادران در تربیت فرزندان افزود: امروزه اگر به دستاوردی رسیده ایم، حاصل خون شهیدان والا مقامی است که در دامان مادران بزرگوار تربیت شده اند. انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در سطح انقلاب های جهان است که از دل خانواده ها محقق شده و مادران به عنوان محور اصلی خانواده ها نقش انکار ناپذیری در همه تحولات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته اند.

در همین راستا خواهران بسیجی آبادان و هیئت های مذهبی جشن باشکوهی ویژه میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن در فضای باز، با حضور بسیجیان و آحاد مردم برگزار کردند. این جشن در بخش های مختلفی چون: سخنرانی، مولودی خوانی عربی و فارسی، تئاتر، سرود، نورافشانی، ایستگاه صلواتی، غرفه کودک، میز کتاب، مسابقه، پویش دست بوسی مادر، اهدای هدایا به نام های مبارک فاطمه، زهرا و القاب آن بزرگوار، تقدیر از بانوان محجبه فعال فرهنگی و... برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها