خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پمپاژ خون جدید به پیکر جامعه بود

همدان-استاندار همدان گفت: در شرایطی که خیلی‌ها دچار تزلزل شدند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پمپاژ خون جدید به پیکر جامعه بود.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۵۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آئین افتتاحیه درمانگاه دندان پزشکی شهید همدانی که سالن همایش‌های سازمان صمت استان همدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا اظهار کرد: باید از مردم فهیم، بصیر، آگاه و بیدار همدان تقدیر کنیم که یک بار دیگر حماسه بزرگی آفریدند.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه خلق این حماسه در موقعیت فعلی کم نظیر بود، تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر با انواع روش‌ها خواست مردم را دچار استیصال کنند، آیا آنها نمی‌دانند کسی نمی‌تواند با اراده و مشیت الهی مقابله کند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اراده و مشیت الهی بر این است که مستضعفان صاحب زمین شوند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ریشه در ۱۰ و ۱۵ سال ندارد انقلاب اسلامی ریشه ۱۴۰۰ ساله و ریشه در اعماق تاریخ دارد.

وی با بیان اینکه امروز تبلور جمهوری اسلامی حاصل زحمات ۱۴ قرن است که در امام خمینی (ره) نمود پیدا کرد، گفت: در شرایطی که خیلی‌ها دچار تزلزل شدند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پمپاژ خون جدید به پیکر جامعه بود؛ آیا رفراندومی بهتر از حضور مردم در راهپیمایی وجود دارد؟ این حضور رأی به جمهوری اسلامی و رأی به تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی بود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه حافظه تاریخی مردم ایران، جنایات را فراموش نمی‌کند، تاکید کرد: در ۲۲ بهمن یکی از چهره‌های کریه به نام پرویز ثابتی که نقش موثری در شکنجه و اعدام جوانان داشت علیه جمهوری اسلامی شعار دموکراسی‌خواهی سر می‌دهد.

وی با بیان اینکه نگاه خداوند به این انقلاب و نظام گواهی می‌دهد، ادامه داد: خدا پاداش حضور را با نعمت الهی می‌دهد و باید قدر بدانیم.

استاندار همدان ضمن تشکر از گروه‌های جهادی عنوان کرد: گروه‌های جهادی در هر عرصه‌ای ورود پیدا می‌کنند و منشأ خیر و برکت هستند و اساس شکل‌گیری گروه های جهادی نیز همین ماموریت است.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی بی ادعا، گمنام، پرتلاش، پر اثر و ... در هر نقطه‌ای که ضرورت داشته باشد حضور پیدا کرده و خدمت‌رسانی می‌کنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه گروه‌های جهادی در دوران کرونا، در سیل و ... حضور موثری داشتند، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی گروه‌های جهادی به محرومین در روستاها و در سطح استان و همچنین در آب رسانی به شهر همدان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات