خبرهای داغ:

وظیفه منتظران مهیا کردن شرایط ظهور است 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گتوند عنوان کرد: وظیفه منتظران مهیا کردن شرایط ظهور امام زمان است (عج) است و باید در همه ایام سال برای ترویج فرهنگ مهدویت بکوشیم.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۹۷
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰

 

به گزارش خبرنگار بسیج گتوند حجت‌الاسلام محمودعسکری درجشن نیمه شعبان که در شهر ترکالکی برگزار شد، گفت: اعیاد دینی به ویژه نیمه‌شعبان یک فرصت ارزشمند است، تا خودمان را از نظر جسمی و روحی برای خدمت به اسلام بیش‌ازپیش آماده کنیم.

 

وی با بیان اینکه با ولادت مسعود حضرت ولیعصر(عج) جهان از نور وجودشان، روشن و منور شده است، ادامه داد: هیچ شبی با برکت‌تر از این شب بزرگ نیست، هیچ عیدی برای شیعیان، مانند این عید سعید نیست.

 

مسئول دفتر  نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گتوند نیمه‌شعبان را روز ولادت نور و شکوفایی امیدها دانست، گفت: نیمه شعبان، عید انتظار، عید نور، عید نهضت و آماده‌شدن برای جهاد بیشتر و مقاومت‌های سخت‌تر است.

 

او با بیان اینکه باید در زمره منتظران واقعی قرار گیریم، گفت: کسی که منتظر است، باید به‌سوی آن رستاخیز عظیم و بی‌مانند قدم بردارد، برای آن روز مهم آماده شود.

 

محمود عسکری عنوان داشت: از جمله وظایف مهم منتظران مهیا کردن شرایط ظهور است و در زمان غیبت، چنگ زدن به ریسمان ولایت می باشد همانگونه که در طول تاریخ چنان دیده ایم که هرکه از خط ولایت دور شده عاقبت به خیر نشده است.

او در ادامه افزود: جوانان عزیز دشمن روی شما سرمایه‌ گذاری های زیادی می‌کند و برهمه ما واجب است حواسمان جمع باشد. دشمن شبانه روز در تلاش است عده‌ ای را به بی‌تفاوتی بکشاند و عده‌ای را دلسرد و مأیوس کندو یأس، بزرگترین آفت نسل جوان است

ارسال نظرات
پر بیننده ها