خبرهای داغ:

برپایی ۷ نمایشگاه در مسیر زائران راهیان نور توسط ارتش

دستیار فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه راهیان نور آجا از برپایی هفت نمایشگاه توسط این قرارگاه در مسیر زائران راهیان نور خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۸۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، امیر سرتیپ دوم حسن سیفی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف فعالیت‌های فرهنگی و با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس، هفت یادمان و نمایشگاه را در مناطق جنوب غرب کشور برپا کرده و مورد استقبال زائران راهیان نور قرار گرفته است.

 

وی یادآور شد: نمایشگاه فرهنگی رزمی آب تیمور در ۵ کیلومتری اهواز به خرمشهر، نمایشگاه شهید وحدتی دزفول نیروی هوایی ارتش واقع در پایگاه چهارم شکاری شهید وحدتی نهاجا، نمایشگاه فرهنگی رزمی نیروی دریایی ارتش در جنب پایگاه دریایی خرمشهر، نمایشگاه فرهنگی رزمی پدافند هوایی در آب تیمور، بیمارستان صحرایی چنانه در جاده اندیمشک - فکه واقع در چهارراه چنانه، یادمان شهید چاغروند در جاده اندیمشک به دهلران روستای جلیزی و نمایشگاه فرهنگی رزمی میشداغ در جاده قدیم اهواز چه جذابه (تپه‌های الله اکبر) مستقر و آماده میزبانی از زائران محترم راهیان نور هستند.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش افزود: امسال نمایشگاه فرهنگی رزمی میشداغ با استقبال شایان توجهی مواجه بود به‌نحوی که بصورت روزانه ۱۰۰۰ پُرس غذا در هر وعده غذایی در بین زائران این نمایشگاه توزیع می‌شود.

 

سیفی ادامه داد: همچنین با تأکید امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در نمایشگاه فرهنگی رزمی این نیرو در خرمشهر، امسال شاهد تنوع چشمگیری نسبت به دوره‌های پیشین بودیم به‌طوری که در این نمایشگاه، توانمندی‌ها و قابلیت‌های نداجا در حال حاضر و چشم‌انداز این نیرو در آینده برای زائران ترسیم شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات و فعالیت‌های منحصر بفرد و جدید در راهیان نور سال جاری، برپایی نمایشگاه پدافند هوایی برای نخستین بار در آب تیمور بود.

 

دستیار فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه رهیان نور آجا اذعان داشت: همه ساله برنامه‌ریزی، سازماندهی و اقدامات راهبردی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرماندهی قرارگاه راهیان نور آجا و معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انجام می‌شود و امسال در یک تعامل هم‌افزا و اثربخش بین این دو قسمت، شاهد کار‌های مبتکرانه و خلاقانه‌ای در نمایشگاه‌ها و یادمان‌های راهیان نور ارتش بودیم.

 

وی راهیان نور را بستر و فرصت راهبردی برای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و تاریخ مقاومت و پایداری ملت ایران برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین نسل‌ها در کشور است و سفر معنوی راهیان نور بهترین بستر و رسانه برای پیوند جوانان با ارزش‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها