خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

رسالت روابط عمومی‌ها ایجاد امید بین مردم است / جنگ روایات‌ها تعیین کننده رویدادهاست

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: جنگ روایات‌ها تعیین کننده معادلات و رویداد‌ها در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات است که در این میان روابط عمومی‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارند.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۶۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در جمع کارکنان سپاه فوق با تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت : رسالت انعکاس اخبار ، رویداد هاو اطلاع رسانی را بسیار مهم برشمرد که از تاریخ بشریت و اهل بیت یادآوری شده است .

سرهنگ احمدی جابری تصریح کرد: رسالت روابط عمومی ایجاد امید بین مردم است و دشمنان بدنبال این هستند که امید را از مردم بگیرند و دراین عرصه رسالت روابط عمومی ها اطلاع رسانی به موقع موج نشاط ، امید و پویایی را در جامعه زنده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به اینکه در دنیای امروز جنگ روایات ها تعیین کننده معادلات و رویدادهاست گفت : رسانه ای که بتواند با تبحر واقعیت ها را زودتر روایات کند دست برتر دارد ودر این مسیر هنر روابط عمومی که پل ارتباطی با رسانه هاست در تولید محتوا وانعکاس وقایع و عملکردها نقش مهمی دارند.

سرهنگ احمدی جابری در پایان گفت: دشمنان در جنگ روایات ها با موج آفرینی وقایع و رویدادها را کانالیزه می کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار