خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی با بسیج؛

امکانات لازم برای زائران خوزستانی مرقد مطهر امام (ره) فراهم است

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ؛معاونت آماد و پشتیبانی سپاه خوزستان از تاریخ ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ در نزدیکی مرقد مطهر جهت هماهنگی های لازم برای تامین امکانات رفاهی مسافران مستقر شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

امکانات لازم برای زائران خوزستانی مرقد مطهر امام (ره) فراهم است

سرگرد ممبینی جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج در خصوص اقدامات این معاونت گفت: معاونت آماد و پشتیبانی سپاه خوزستان از تاریخ ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ در نزدیکی مرقد مطهر جهت هماهنگی های لازم برای تامین امکانات رفاهی مسافران مستقر شد.

 

او افزود: غذا و نوشیدنی به مقدار کافی تدارک دیده شده و در روز چهاردهم با تدابیر بین نواحی سپاه استان  در پارکینگ شماره ۹ توزیع خواهد شد.

 

سرگرد ممبینی ادامه داد: تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سراسر استان به مرقد مطهر اعزام شدند که از تاریخ ۱۲ خرداد با هماهنگی های لازم با فرماندهان نواحی استان  اعزام به عمل آمد.

 

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همچنین یادآور شد که گروه تعمیرات خودرو نیز جهت برطرف کردن نقص احتمالی خودروها، اتوبوس‌ها را در جاده همراهی کردند که تاکنون نیز مورد خاصی به‌وجود نیامد.

 

این مقام مسئول در سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: ۵ دستگاه مشکل اساسی داشتند که با تدابیر به عمل آمده از قبل و وجود ۷ دستگاه اتوبوس به صورت آماده باش در شهرهای اندیمشک، پلدختر و بروجرد جایگزین این خودروها شدند.

 

او بیان کرد: این اقدام برای جایگزینی در کوتاه ترین زمان صورت پذیرفت و اتوبوس‌ها پس از برطرف شدن نقص به رده‌های اعزام کننده بازگشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها