شاهرود_ رئیس جمهور با بیان اینکه نیاز امروز کشور بیش از همه زمان ها، کار و تلاش و افزایش تولید است، گفت:باید از هر کاری که مردم را ناامید و ناراضی می‌کند پرهیز کرد و مدیران با کار و تلاش مخلصانه، پاسخگوی مردم بسیار خوب و با محبت باشند.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۶۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله سید ابراهیم رئیس ریاست جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم شاهرود در استادیوم تختی این شهر با بیان اینکه امروز علی رغم همه دشمنی‌های استکبار جهانی نسبت به فلسیطن و آرمان آن، اظهار کرد: به دلیل مواضع به حق نظام، اهداف بلند نظام و ایستادگی و مقاومت در راه هدف که مردم دارند و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی استبداد و استکبار جهانی و حمایت جانانه مردم ایران و تبعیت از رهبری فرزانه و امام عظیم الشان از فلسطین و آرمان و آزادی قدس که در روز قدس فریاد زدید و دفاع از فلسطین که چهل پنج سال است فریاد می‌زنید، به امت اسلام حقانیت آن ثابت شده است.
وی افزود: جهان بشریت و همه انسان‌ها با هر دین و مذهب و کیش در سراسر عالم حقانیت موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین و ضدیت رژیم صهیونیستی تحقق یافته و سخن از خداخواهی و ضدیت با استکبار است.
رئیس جمهور با بیان اینکه این سخنی که شهیدان در وصیت نامه فریاد زدند، باید گوش شنوا باشد، گفت: باید گوش‌ها را باز کرد و سخن عدالت خواهی و حق طلبی و دفاع از راه خدا و مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض را شنید.
آیت الله رئیسی نیاز امروز کشور را بیش از همه زمان ها، کار و تلاش و افزایش تولید دانست و افزود: دانشمندان و دانشگاهیان در حوزه تولید علم بسیار می‌توانند فعالیت کنند و شرکت‌های دانش بنیان تلاش کنند برای تولید محصول ایرانی و صادارات که با تلاش افزایش تولید میسر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: امروز در بازار و کارخانه و زمین کشاوزی و عرصه‌های علم و فناوری نیازمند کار و تلاش هستیم و رهبری می‌خواهند از دولت و همه مردم و بخش خصوص و تعاونی و زنان پرتلاش و مردان پرتلاش در هر کجا هر کاری به عهده دارند تلاش کنند بهترین را ارائه کنند تا اقتصاد و تولید کشور رونق بگیرد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در استان سمنان شاهدیم بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانجات راکد در چرخه تولید قرار گرفته و این بسیار خوب است، گفت: در استان نرخ بیکاری کاهش و اشتغال افزایش یافته، اما کار و تلاش باید مضاعف شود و تاکید رهبری برای بنده نوکر مردم و شما عزیزان، دختر و پسر و دانش آموز و دانشجو، کار و تلاش است.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه مجاهدت اولین نکته است تا به فرموده رهبر معظم انقلاب که به قله نزدیک شدیم و خستگی و نااممیدی هرگز نباید باشد، تصریح کرد: در فرهنگ ما نباید خستگی و ناامید شدن و چنین ادبیاتی وجود داشته باشد و اگر مانعی بود باید تلاش کنیم تا رفع شود و ما به عنوان دولت باید موانع را از پیش پا برداریم تا تولید کننده و فعال اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تلاش خود را بیشتر کنند.
وی زمینه‌ها و ظرفیت‌ها را بسیار دانست و بر بهره بُردن از آن‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ادارای با روابط سالم و قانونمند، مردم و فعالان اقتصادی و تولید کنندگان را حمایت کنند و از هرگونه رابطه ناسالم و فساد اداری و رشوه باید پرهیز شود.
رئیس جمهوری تاکید کرد: باید از هر کاری که مردم را ناامید و ناراضی می‌کند پرهیز کرد و مدیران نظارت کنند و با کار و تلاش مخلصانه کارکنان، پاسخگوی مردم بسیار خوب و با محبت باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها