خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی:

سنگرسازان بی‌سنگر پشتیبان اصلی جبهه‌های جنگ بودند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی به نقش مهم جهاد سازندگی دردوران انقلاب وجنگ تحمیلی اشاره کرده و گفت: سنگرسازان بی‌سنگر پشتیبان اصلی جبهه‌های جنگ بودند.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۱۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، عباسعلی کردی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل(ره)جهاد سازدگی در جهت خدمت به روستائیان تاسیس شد.

وی افزود: اما هنوز از عمر جهاد سازندگی چند وقتی نگذشته بود که دشمن تا دندان مسلح طمع حمله به ایران را در سر پروراند و به خاک ایران حمله کرد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میامی خاطرنشان کرد: جهادگران همزمان با آبادانی روستاها با اکیپ های مختلف به جبهه ها اعزام شدند و در قسمت های مختلف جنگ نقش بسیار مهمی را برعهده گرفتند.

کردی به نقش مهم جهاد سازندگی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرده و گفت: سنگرسازان بی‌سنگر پشتیبان اصلی جبهه‌های جنگ بودند.

وی افزود: خاکریزها، نخلستانها و باتلاقها در سواحل شرقی اروندرود شاهد رشادتهای جهاد سازندگی است و هنوز تلاش و جان نثاری های مهندسین جهادسازندگی دراین قسمت ها زبانزد است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میامی با بیان اینکه جهادگران در زمان جنگ عنوان سنگرسازان بی سنگر را به خود اختصاص دادند، خاطرنشان کرد: جهادگران با کمترین امکانات آماده سازی بسیاری از مناطق را برعهده گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار