خبرهای داغ:
مشاور فرهنگی رئیس جمهور:

دولت خود را موظف به ایجاد تسهیلات برای تداوم راهیان نور می‌داند

مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: تا زمانی که مردم برای حضور و شرکت در راهیان نور تمایل داشته باشند دولت نیز خود را موظف به ایجاد امکانات و تسهیلات مورد نیاز در این زمینه می‌داند.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۹۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسام‌الدین آشنا در جلسه ستاد مرکزی راهیان نور که در سالن جلسات استانداری آذربایجان ‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: راهیان نور زمینه پیوند گذشتگان و رشادت دلاورمردان ایران در سال‌های جنگ تحمیلی را با امروز پیوند می‌دهد.

وی راهیان نور را همدلی بین ملت و دولت اعلام کرد و افزود: تا زمانی که مردم برای حضور و شرکت در راهیان نور تمایل داشته باشند دولت نیز خود را موظف به ایجاد امکانات و تسهیلات مورد نیاز در این زمینه می‌داند.

مشاور فرهنگی رئیس جمهور راهیان نور را سفری معنوی و رو به مسیر تهذیب بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه در این سفر تهذیب و خودسازی اتفاق می‌افتد، دولت خود را مکلف به تسهیل در برگزاری چنین اقداماتی می‌داند.

این مسئول با تاکید بر حضور هر چه بیشتر اقشار مختلف در راهیان نور، ادامه داد: این حضور می‌تواند در خنثی‌سازی توطئه دشمن موثر باشد.

آشنا موضوع راهیان نور شمال غرب کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بحث راهیان نور شمال‌غرب کشور از ابتدای آغاز این حرکت بزرگ آغاز نشد به این دلیل راهیان نور شمال غرب کشور چندان مورد توجه قرار نگرفته است و لازم است گردشگری جنگ و گردشگری در مناطق جنگی شمال‌غرب کشور را بیش از این توسعه و رونق بخشیم.

ارسال نظرات