خبرهای داغ:
شهردار تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری IPO آلمان:

چشم انداز توسعه کلانشهر تبریز و فعالیت‌های گسترده سرمایه گذاری

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری IPO آلمان، زمینه‌های فعالیت توسعه‌محور را در شهر تبریز، تامین‌کننده منافع دو طرفه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۵۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در این دیدار اظهار داشت: روند توسعه کلان‌شهر تبریز، در حوزه‌های مختلف شهروندی، بستر ارزشمندی است که می‌تواند در خدمت فعالان اقتصادی باشد،به این منظور شهرداری تبریز، با تعریف بسته‌های تشویقی، فضای لازم را برای سرمایه‌گذاری‌های تاثیرگذار فراهم کرده است.

وی بیان کرد: مذاکرات باید پس از الزامات و مطالعات کارشناسی، وارد فضای بانشاط عمل و اقدام شود؛ در این در صورت قطعاً می‌‌توان در یک چشم‌انداز میان‌مدت، به تامین منافع هر دو طرف امید بست.

شهردار تبریز با اشاره به برنامه‌های توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی متذکر شد: همکاری دو طرف در خصوص زیرساخت‌های توسعه مترو و تراموای و سایر گزینه‌های حمل‌و‌نقل ترکیبی، با محوریت انتقال فناوری، می‌تواند مثمرثمر باشد.

نجفی به تجارب عمرانی شرکت IPO اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌های گسترده‌ای که حوزه عمرانی شهرداری تبریز در بحث بافت‌ ناکارآمد شهری دارد، بستر ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود؛ این برنامه‌ها می‌تواند در خصوص تکنولوژی سازه، طراحی، معماری و کیفی‌سازی مصالح، تاثیرگذار باشد.

آقای هاگمن نیز در این دیدار، با قدردانی از مهمان‌نوازی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شهر تبریز به خوبی در مسیر پیشرفت قرار گرفته و این امر، آینده مهمی را در افزایش کیفیت زندگی شهری، نشان می‌دهد.

وی با بیان این که شرکت سرمایه‌گذاری IPO در فعالیت‌های گسترده خود، رویکردهای مختلفی را مد نظر قرار داده است، یادآور شد: امیدواریم با توسعه همکاری‌های دو طرفه، بتوانیم قابلیت‌های خود را در خدمت آبادانی و توسعه تبریز قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها