کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی پایگاه یاس نبی(س):

افتخار ما این است که فرهنگ غنی اسلامی داریم

به منظور افزایش بینش سیاسی بسیجیان؛سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری نشست سیاسی در پایگاه مقاومت یاس نبی(س)نمود.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۱۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛انصاری در این جلسه گفت:به فرموده رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)انقلاب اسلامی انفجار نور بود و همه عالم را روشن کرد.

وی افزود: افتخار ما این است که زودتر از کشورهای همسایه قیام کردیم،در ملتهای همسایه تازه اعتراضهایی به راه افتاده است و با این اوضاع راه به جایی نمی برند.ما به ایرانی که اسلامی باشد افتخار می کنیم چون ملتی غنی از فرهنگ اسلامی هستیم آنهایی که امروز دم از کوروش می زنند خبر ندارند که غیرت و تعصّب و حیا ایرانیان قدیم با اعمال و رفتار امروز آنها تناسبی ندارد.

انصاری در ادامه افزود:جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نقشه دشمن است.به فرموده قرآن کریم : «یا ایها الذین آمنوا لایفتننکم الشیطان کما اخرج ابویکم من الجنه ... ینزغ عنهما لباسهما»یعنی شیطان می خواهد شما را مثل پدر و مادرتان از رحمت خدا اخراج کند همانطور که لباسهای آنها ریخت یعنی برای اخراج آدم و حوا لباس آنها را گرفت.امروز برهنگی نقشه شیطان است.عروسک باربی یکی از نمونه های تهاجم فرهنگی است .


ارسال نظرات