فرمانده سپاه ناحیه درگز در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه درگز گفت: هفته دفاع مقدس در فرهنگ ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و گرامیداشت و یادآوری این فرهنگ، یکی از راه‌های مقابله بانفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۶۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
محمدرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: بزرگداشت روز ۳۱ شهریور و هفته دفاع مقدس در فرهنگ ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و گرامیداشت و یادآوری این فرهنگ، یکی از راه‌های مقابله بانفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن محسوب می‌شود.

وی افزود: روز ۳۱ شهریور یادآور پایمردی، جوانمردی، ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است؛ که علاوه بر دستیابی به انسجام، وحدت، خوداتکایی و شکست دشمن، ملت مسلمان ایران را برای همیشه تبدیل به یک الگوی ظلم‌ستیز و موفق در جهان کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه درگز ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته برنامه‌های صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تکریم رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری تور ایست بازرسی، یادواره شهدا، اجرای اردو‌های جهادی، مسابقه عکس ویژه هفته دفاع، مراسم احلی من العسل، رژه نیرو‌های مسلح، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و بازسازی عملیات مطلع والفجر تنها بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی تأکید کرد: هفته دفاع مقدس در سال جاری با دهه اول محرم و عزاداری حسینی هم‌زمان است که می‌طلبد برنامه‌ریزی دقیقی برای مدیریت این برنامه‌ها صورت پذیرد و با رویکردی محرمی و امر به معروفی به‌طور مطلوب و پرمحتوا برگزار شود.
ارسال نظرات