نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه 9 دی در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۰۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام "علی چراغی‌پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ،در نشست  هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در ایلام گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت بوده که این مناسبت مهم را به همه مردم استان ایلام تبریک عرض می‌کنم.

سرپرست شورای هماهنگی استان ایلام گفت: مردم ولایتمدار استان ایلام در سالروز خلق حماسه 9 دی سال 88 شرکت فعال داشته و مردم این دیار جزو نخستین کسانی بودند که در خلق این حماسه در هشتم دی‌ماه سال 88 برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات خود اضافه کردند.

وی ادامه داد: مردم ایلام در سال 88 با آمدن خودجوش به خیابان‌ها حمایت خود را از ولایت اعلام کردند و امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این عرصه هم‌گام با سایر هموطنان در سایر کشور شرکت کرده و بار دیگر با ولایت و رهبری بیعت می‌کنند و همواره تا آخرین نفس برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب آماده جانفشانی هستند.

این مسؤول اضافه کرد: برنامه‌های گرامی‌داشت 9 دی با تشکیل ستاد آغاز شده و هماهنگی ها برای هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم در حال برگزاری است.

چراغی‌پور تصریح کرد: تمهیدات لازم در سراسر استان ایلام برای برپایی گرامی‌داشت یوم‌الله 9 دی اندیشیده شده و در شهرستان‌ها ستاد 9 دی با ریاست ائمه جمعه تشکیل می شود.

سرپرست شورای هماهنگی استان ایلام گفت: سخنران‌های ویژه‌ای کشوری و استانی نیز برای این مراسم‌ها در نظر گرفته شده است، همچنین تهیه و توزیع کتاب مه‌شکن توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ویژه با موضوع 9 دی یکی از موضوعات در دستور کار بوده که به صورت ویژه اجرایی خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی استان ایلام گفت: در نشست خبری ویژه 9 دی نیز سایر برنامه های ویژه گرامیداشت این ستاد اعلام خواهد شد

ارسال نظرات