باحضورخواهران برگزارشد؛

مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرکرد

مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرکرد ویژه خواهران در شهرکرد برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۰۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم که به همت پیروان عترت رزمندگان اسلام استان و پایگاه خواهران مسجد جامع برگزارشد مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه استان با تیریک سالروز فتح خرمشهر گفت: عملیات بیت‌المقدس و حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61نقطه سرنوشت‌سازی در روند هشت سال جنگ تحمیلی بود.

حجت الاسلام مجتبی محمدی افزود:با پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات و آزادسازی خرمشهر قهرمان، هیبت پوشالی صدام و رژیم بعثی عراق که از حمایت  غرب و شرق و در رأس آن شیطان برزگ برخوردار بود درهم شکست و ملت انقلابی ایران اسلامی توان و قدرت خود را به رخ استکبار جهانی کشید.

وی ادامه داد: مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر با اتکا به قرآن مجید تبعیت محض از امام راحل  صورت گرفت و شکست دشمنان باعث تغییرات راهبردی در موازنه قدرت در جغرافیای سیاسی و امنیتی غرب آسیا شد.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه استان ادامه داد: دشمن شکست خورده در عرصه نبر سخن امروز با جنگ نرم به میدان آمده که باید مانند رزمندگان فتح خرمشهر مقابل دشمن ایستاد و استکبار جهانی را دراین زمینه هم شکست داد.

تلاوت قرآن مجید،خیر مقدم گویی پخش نماهنگ به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و پخش رزق های معنوی فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات