مسئول اجرایی سازمان بسیج در گفت و گو با «بسیج»:

روز به روز شاهد پیشرفت حرکت بسیج مردمی در کشور هستیم

سردارمحمدی گفت: امام خامنه ای در دیدار بسیجیان فرمودند که دستگاه های کشور موظف به همکاری با بسیج، اردوهای جهادی و اردوهای راهیان نور هستند و این فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی باید الویت مسئولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۰۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

سردارپاشامحمدی مسئول اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه روز به روز شاهد پیشرفت و ترقی حرکت بسیج مردمی در کشور هستیم، گفت: رزمایش اقتدار بسیج با حضور بسیجیان مشتاق سراسر کشور در استادیوم آزادی برگزار شد و در این دیدار یک صدهزار نفری بسیجیان با امام خامنه ای، بار دیگر شاهد اقتدار و قدرت بسیج بودیم و امام خامنه ای در این دیدار صمیمی، بسیج را یکی از برکات انقلاب اسلامی توصیف نمودند.


وی ادامه داد: امام خامنه ای در دیدار بسیجیان فرمودند که دستگاه های کشور موظف به همکاری با بسیج، اردوهای جهادی و اردوهای راهیان نور هستند و این فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی باید الویت مسئولان قرار بگیرد.


سردار محمدی تاکید کرد: بسیج، شکوه و جلوه ای از انقلاب اسلامی است و اگر امروز می بینیم که بسیج در قله های پرافتخار عرصه های مختلف موفقیت های بیکرانی را کسب نموده است، همه اش از برکات انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار