یادداشت عضو هیات علمی دانشگاه امام خمینی (ره) ؛

دستی که بر زمین افتاد

چندی پیش در میان نخلستانهای اطراف سرزمین طف دستی از بدن جدا شد کمی با فاصله در نیمه های شب در غفلت وخواب مردم دستی دیگر برزمین افتاد.
کد خبر: ۹۲۰۵۴۴۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام دکتر فنایی عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی ( ره) در پی شهادت سردار دل‌ها؛ سپهبد سلیمانی یادداشت با عنوان " دستی که بر زمین افتاد" نوشت:

 

عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است 

دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است

 

چندی پیش در میان نخلستان‌های اطراف سرزمین طف دستی از بدن جدا شد کمی با فاصله در نیمه‌های شب در غفلت و خواب مردم دستی دیگر برزمین افتاد.

هر روز باشنیدن اخبار ساعت ۶ برای خریدن نان از منزل بیرون می‌رفتم چون همواره منتظر اخبار هستم و نگران ملت ایران و مسلمانان جهان که مبادا حادثه‌ای پیش آمده باشد. بیرون از منزل چیز غیر عادی ندیدم ولی در نانوایی کسی در گوشی همراهش جست وجو می‌کرد و تصویری به یکی از مشتریان نان نشان داد. چیز خاصی نگفتم من با این که عادتم این نیست در این موارد از مردم سوال کنم که ماجرا چیست؟ اما گویا نگران شدم زیرا شب گذشته خواب دیدم در حال سخنرانی برای مردم هستم و ناگهان میکرفون منفجر شد و هر چه تلاش کردند نتیجه  نداد و تاصبح در اضطراب و تشویش وپریشان بودم .

این پیشنه من را واداشت به تلفنش سرک بکشم . صاحب تلفن گفت سلیمانی را کشته‌اند هیچی نمانده است. نخواستم باور کنم گفتم شاید دشمنان تصویر بیخودی گذاشتند اصلا نخواستم باور کنم؛  مگر قاسم سلیمانی شکار روبهان می شود؟ ولی قیافیه جدی صاحب گوشی به گونه‌ای بود که ناچار بودم بپذیرم و بی‌اختیار با دودست برسرم کوبیدم.

حالی که در روز رحلت امام عزیز در نیمه خرداد ۶۸ پیدا کردم مجددا تکرار شد. زیرا شرف ایران ، عزت ایران ، غیرت ایران ، شکوه و عظمت ایران  را هدف قرار داده بودند. یک لحظه گفتم کمر ملت ایران شکست زیرا علمدار با وفای ملت ایران برزمین افتاد.

دو روز بی‌تاب بودم و متحیر که خدایا سلیمانی را هم از ما گرفتند در این دنیای پر از خوف و ترس، او  پاسدار قیام ملت‌ها بود حال که او نیست وارثان عمرسعد و عبیدالله زیاد با فرزندان علی (ع) وفاطمه (ع )چه خواهند کرد؟ 

اما امروز کمی آرام شدم به جای ترس و اضطراب احساس افتخار و عزت می‌کنم که جهان اسلام چنین مجاهدانی دارد که شهادتش خون آزاد مردان ۵ قاره کره زمین را به جوش وخروش آورد. از مسجدالاقصی در فلسیطن اشغالی تا هند و عراق و لبنان ویمن و اروپا و امریکا همه جا سخن از مجاهدی بود که در برابر استکبار ایستاده  و تمام طرح‌های آنان را باطل می‌کرد.

چرا ابن مجاهد بزرگ جهان اسلام  اینقدر عزیز است. علاوه بر دانش نظامی وشجاعت بی نظیرش سیاست مدار بین المللی و مجاهد همیشه بیدارو اسطوره اخلاص بود . دیانت و اخلاص و خلق نبوی‌اش او را فرمانده جبهه مقاومت ساخت. کسی در برابر این شیر شجاع تاب ایستادگی نداشت تا سرانجام استکبار با تمام قدرتش با حیله و نیرنگ شبانه و بزدلانه از دور او را  نشانه رفتند.  از این پس به روبهان و کفتاران بگوید هر چه خواستید بکنید چون شیری که همه جا در کمین شما بود از بیشه اش خارج شد. اما مگر فرزندان امام راحل و قائد اعظم جهان اسلام همه رفته اند!!!

بدون شک درهای ذخایر باز خواهد شد و شیران دیگری ِغرش‌کنان روبهان و شغالان مکار استکبار را شکار خواهند کرد. روباهی در شرق به نام اسراییل نخستین طعمه شیران ماست البته این پبش غذایشان خواهد بود تا به لانه کاخ سفید برسند.  انا من المجرمین منتقمون  انشالله از تمام مجرمان انتقام خواهیم گرفت.  هزار سال پیش حکیم خراسان گفت چو ایران نباشد تن من مباد؛  بدین بوم بر زنده یک تن مباد؛ دریِغ است ایران که ویران شود؛ کنام پلنگان وشیران شود؛ اگر سربه سر تن به کشتن دهیم ؛ دریغ است کشور به دشمن دهیم.

این سخن در گوش همه ملت ایران  برای همیشه خواهد ماند. رفتن این مجاهد بزرگ اسلام نباید موجب سستی ملت‌های مسلمان گردد. شهادتش جهان اسلام را به جوش و خروش آورده است.

بدن مطهرش در سامرا و بغداد و کربلا ونجف و اهواز و مشهد و قم و تهران و کرمان تشیع شد، شما شهیدی می‌شناسی که اینقدر برای مردم عزیز باشد ؟ 

خدایا به دولت مردان ما غیرت و به رهبر با عظمت ما طول عمر و عزت  و به مجاهدان محور مقاومت شجاعت و به ملت با وفای ما صبوری وقناعت عطا بفرما.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین

ارسال نظرات