دادستان ورئیس مجمع بسیج زرند

کاربران فضای مجازی مراقب دام سیاست های پلید دشمنان باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :سیدمهدی قویدل” افزود: نخبگان جامعه وظیفه دارند زمینه را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنند و در این بین نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۷۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
دادستان ورئیس مجمع بسیج زرند

کاربران فضای مجازی مراقب دام سیاست‌های پلید دشمنان باشند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه‌ی نشست مشترک با اعضای کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از وقوع جرم، اصحاب رسانه و فعالان موسسات تبلیغاتی و مدیران چاپخانه‌های زرند با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی ما است و آحاد جامعه باید به انتخابات بعنوان ابزاری موثر و سرنوشت ساز برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سیدمهدی قویدل” افزود: نخبگان جامعه وظیفه دارند زمینه را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنند و در این بین نقش رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زرند با هشدار نسبت به تحرکات دشمنان برای سیاه نمایی در فضا‌های مجازی و ایجاد ناامیدی در بین مردم، خطاب به خبرنگاران و فعالان عرصه‌ی فضای مجازی گفت: گاه یک جمله از طرف یک کاربر فضای مجازی می‌تواند نقشه‌ی شوم بدخواهان به نظام را نقش بر آب کند و گاه یک جمله می‌تواند باعث التهاب در جامعه و تسری ناامیدی در جامعه شود.

قویدل افزود: لذا می‌طلبد تمام نیرو‌های انقلابی و مومن با هوشیاری تمام نسبت به شناسایی و خنثی سازی دسیسه‌ها اهتمام ورزند.

وی با اشاره به بررسی رفتار‌ها و فعالیت‌های فضای مجازی شهرستان از سوی کاندیدا‌ها و هوادارنشان، افزود: تمام این فعالیت‌ها چه در حوزه فضای مجازی و چه در حوزه حقیقی زیر ذره بین نیرو‌های انقلابی خواهد بود و بدون توجه به سلایق سیاسی با ساختارشکنان و قانون ستیزان برخورد خواهد شد تا در این دوره شاهد برگزاری انتخاباتی پرشورتر از همیشه باشیم.
این مقام قضایی با تاکید بر اجرای کامل ماده ۵۶ قانون انتخابات هم گفت: همه کاندیدا‌ها باید طبق قانون عمل کنند و کوچکترین تخطی از قانون قابل چشم پوشی نیست.

قویدل با اشاره به گزارش‌های کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری گفت: طبق گزارش این کارگروه، ممکن است برخی پیام‌های ساختارشکنانه هم رد و بدل شود، اما نگاه این کارگروه بر ناآگاهی و پایین بودن سواد رسانه‌ای این معدود کاربران است و سعی شده تا بلافاصله با ارسال مطالب قانونی نسبت به توجیه این افراد اقدام نماییم، اما در هر صورت همه باید توجه داشته باشند که جهل به قانون رافع مسئولیت خاطیان نیست.

وی افزود: بنابراین امیدواریم فعالان این حوزه با افزایش سواد رسانه‌ای و ارتقای سطح آگاهی از قوانین نسبت به دامی که دشمنان برایشان گسترانده اند هوشیارانه عمل کنند و مراقب باشند تا اسیر توطئه‌های دشمن نشوند.

قویدل، از ولایت فقیه بعنوان فصل الخطاب در جامعه‌ی اسلامی یاد کرد و افزود: بی تردید مردم انقلابی ایران بار دیگر به ندای معظم له لبیک خواهند گفت و با مشارکت گسترده خود، ضمن شاد کردن دل امام زمان علیه السلام و تمامی علاقمندان و دوستداران این انقلاب در اقصی نقاط گیتی، امنیت و استقلال و تداوم مسیر اقتدار و شکوفایی ایران را بار دیگر بیمه خواهند کرد.
 
ارسال نظرات