خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

سعادت دنیوی و اخروی در سایه ولایت ممکن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه سرآمد تمام نعمت ها نعمت ولایت است، گفت: اگر در سایه نور ولایت حرکت کنیم به سعادت اخروی هم می رسیم و اگر از ولایت فاصله بگیریم در ظلمات و تاریکی گمراه خواهیم شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۳۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در جمع کارکنان سپاه مراغه افزود: هرکس امامش را بشناسد عاقبت به خیر می شود و هرکس امام زمانش را نشناسد در تاریکی ظلمات گمراه می شود.

وی به تکرار تاریخ بشریت اشاره ای کرد و گفت: افرادی که در مقابل حضرت اباعبدالله (ع) ایستاده بودند جز یاران پیامبر و امام علی (ع) بودند در طول تاریخ هیچ امتی مثل امت امروز ایران اسلامی نبوده است .

حجت الاسلام برزگر ادامه داد: هرکس امام و رهبر خود و ولی فقیه زمان خود را نشناسدمخصوصا در این ایام غبار آلود یقینا گمراه خواهد بود و حتی در مقابل رهبر خود خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه اگر ولایت پذیری و اطاعت از ولی امر خود در وجود ما جای بگیرد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، افزود: مقام، منصب، پول و دنیازدگی از عوامل اصلی گمراهی خواص هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود اتحاد و وحدت را در جامعه مهم دانست و افزود: تا زمانی که اتحاد و هم بستگی و انسجام و وحدت است موفقیت ما حتمی است.

وی از حاضرین خواست تا بصیرت ها را بالا ببریند و در خصوص انتخابات آینده مجلس بصیرت دهی کنند تا انشاء ا.. بتوانیم با کمک و همیاری هم نمایندگانی در تراز مجلس انقلاب اسلامی منتخب کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها