همزمان با سالروزشهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در زرند

مراسم پیاده روی خانوادگی از حرم تا حرم در زرند برگزار می شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند از برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی از حرم تا حرم به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۲۱۱۵۷۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
مراسم پیاده روی خانوادگی از حرم تا حرم در زرند برگزار می‌شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند از برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی از حرم تا حرم به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام ابوالقاسم قادری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: مراسم پیاده روی خانوادگی از حرم امامزاده حمزه (علیه السلام) تا امامزاده خواجه ابو رضا (علیه السلام) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همزمان با صبح روز شهادت آن حضرت با همکاری نهاد‌های فرهنگی شهرستان برگزار می‌شود.
همزمان با ایام فاطمیه در قالب طرح " سوگواره یاس نبوی" مراسم عزاداری و سوگواری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در جوار امامزادگان این شهرستان برگزار می‌شود.

قادری در ادامه گفت: ویژه برنامه‌های سوگواره یاس نبوی امسال به میزبانی ۹ امامزاده عظیم الشان این شهرستان برگزار می‌شود که با حضور ۸ مبلغ روحانی بومی و اعزامی از قم، غرفه‌های خیمه معرفت در جوارامامزادگان بر پا می‌شود.

وی برگزاری مجالس عزاداری و سخنرانی درباب شخصیت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) را از جمله برنامه‌های این ایام بر شمرد و تصریح کرد: ویژه برنامه مهم این سوگواره همزمان با سالروز شهادت آن حضرت با حضور مردم عزادار و هیات مذهبی شهرستان در محل سقا خانه حضرت ابوالفضل (علیه السلام) خیابان چمران زرند برگزار می‌شود.

خبرنگار:خسروی
ارسال نظرات