خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

مادران، فرزندان خود را برای حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کنند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: مادران باید فرزندان خود را برای حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب کنند.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۷۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

 لیدا سیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه مادران این است که فرزندان خود را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند چرا که به این شکل مبحث ولایتمداری را نیز به آنها آموخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، رسانه‌های بیگانه آن‌سوی مرزها، تکاپوی بیشتری می‌کنند، تا این انتخابات کمرنگ برگزار شود یا اینکه حداقل به این شکل آن را نشان دهند، ادامه داد: بنابراین در برهه کنونی مسئولیت مادران سنگین‌تر است.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی و اشاعه اکاذیب، اذهان عمومی را دچار تشویش و ناآرامی کنند و به این ترتیب وقایع ناخواسته و ناگواری را به جامعه تحمیل کنند، بنابراین باید هوشیار باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی ادامه داد: دشمنان از این رهگذر در تلاش هستند تا به واسطه ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، آنها را نسبت به این رویداد سیاسی و اجتماعی بی‌تفاوت و دلسرد کنند، بنابراین باید هوشیار باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه، تربیت نسل با صلابت و مقتدر در برابر استکبار مهم‌ترین وظیفه زن مسلمان است، گفت: مهم‌ترین وظیفه یک زن پرورش فرزند و همسرداری است و اینکه بتواند نسلی با صلابت و با اقتدار پرورش دهد که در برابر استکبار ایستادگی کند و آگاه و متعهد باشد.

این مسئول افزود: بزرگترین درس علمی که از حضرت فاطمه (س) فرا گرفته‌ایم این است که در عرصه‌های اجتماعی با حفظ عفاف و حجاب حضور پیدا کنیم تا به عنوان الگویی برای زنان مسلمان در سطح جهان معرفی شویم.

وی اظهارداشت: باید در راستای تحقق اهداف فرهنگ غنی اسلام به ویژه فرهنگ فاطمی قدم برداریم چون در این صورت است که می‌توانیم به پیشرفت‌های اقتصادی و علمی هم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات