نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر:

دولتی که حتی در شیوع کرونا هم متهم است قابل اعتماد نیست

محمدصالح جوکار با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، گفت: به دولتی که حتی در مسئله‌ ویروس کرونا هم متهم است نمی‌توان اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۵۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد صالح جوکار نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب نسخه شفابخش بشریت را در حقایق بعثت و توجه به این حقایق دانستند.

وی افزود: ایشان دقیقا فرهنگ غرب را به چالش کشاندند و تأکید کردند اسلام ۱۴۰۰ سال قبل مسائلی از قبیل: عدالت اجتماعی و آزادی را وضع کرده است، اما غرب در مدت کوتاه سه تا چهار قرن است که دارد روی این مباحث نظر می‌دهد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نهم با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، اظهار داشت: غربی‌ها اجازه نمی‌دهند حقایق بعثت برای مردم دنیا روشن شود که اگر این حقایق روشن می‌شد قدر مسلم بشریت نجات پیدا می‌کرد و این نسخه شفابخش می‌توانست تأثیر شگرفی داشته باشد.

جوکار خاطرنشان کرد: به فرمود: ه رهبر انقلاب، پیامبر عظیم‌الشان اسلام حکومت اسلامی را برپا کردند که تحقق دهنده و زمینه‌ساز حقایق بعثت باشد و حضرت امام خمینی (ره) نیز با درک اسلام و حقایق بعثت، نظام اسلامی را شکل دادند تا به رشد و تعالی جامعه کمک کنند.

وی عنوان کرد: قوی شدن مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و ما برای نیل به این مهم می‌توانیم از ابزار‌های مختلفی استفاده کنیم که یک راه آن، این است که به جونان مؤمن که در عرصه‌های مختلف مانند حوزه‌های علمی و فناوری پیشتاز و فعال هستند اعتماد و از آن‌ها استفاده کنیم.

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم، بیان کرد: یکی از ابزار‌هایی که برای قوی شدن به کار می‌رود جمعیت کشور است و در این راستا حفظ جمعیت فعال کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

برخی مسئولین تا مرز همزبانی با دشمن جلو رفتند

جوکار تأکید کرد: متأسفانه برخی مسئولین و روشنفکرنمایان که اهل ایستادگی نیستند تا مرز همزبانی با دشمن جلو رفتند، در حالی که این رویکرد نه تنها نمی‌تواند برای کشور ثمربخش باشد بلکه برای کشور خسارت هم به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از مسئولین کشور ما به دولتی اعتماد کردند که دشمنی‌اش با مردم ایران به ده‌ها سال می‌رسد.

جوکار اظهار داشت: دشمن ما بی‌رحم و مخالف پیشرفت ما است، اما ما اگر ثبات قدم داشته باشیم و با تدبیر عمل کنیم موفق خواهیم شد.

وی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، اضافه کرد: رهبر انقلاب حتی در زمینه کرونا هم گفتند آمریکا متهم است که در تولید ویروس نقش داشته است، لذا به دولتی که حتی در چنین مسئله‌ای هم متهم است نمی‌توان اعتماد کرد.

جوکار ادامه داد: این در حالی است که آمریکایی‌ها در تأمین دارو و نیاز‌های پزشکی مردم خودشان دچار مشکل جدی هستند.

وی در پایان گفت: ظرفیت‌های کشور بسیار زیاد است و اگر این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار بگیرد و به جونان کشور اعتماد شود می‌توانیم از چالش‌های پیش‌رو عبور کنیم.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات