خبرهای داغ:

فتح قدس؛ ادامه آرمان فتح خرمشهر

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: امام راحل تأکید داشتند که «خدا خرمشهر را آزاد کرد»؛ یعنی اینکه با توکل بر خدا می‌توان فتح‌الفتوح کرد و خرمشهر‌ها در پیش بودن در کلام رهبر معظم انقلاب یعنی هدف نهایی که همانا آزادی قدس شریف و فتح بیت‌المقدس است.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
فتح قدس؛ ادامه آرمان فتح خرمشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با گرامیداشت روز جهانی قدس، با اشاره به سخن بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران که «روز قدس روز اسلام است»، اظهار کرد: امام راحل یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی را آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس اسرائیل عنوان کردند و بر تحقق این آرمان تأکید و بر همین مبنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری فرمودند.
وی افزود: در راهبرد امام راحل، راه قدس از کربلا می‌گذشت و این راهبرد به معنای الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا و قیام سالار شهیدان (ع) برای رسیدن به قدس است؛ به این معنا که با مبارزه و ایستادگی تا آخرین نفس می‌توان قدس را آزاد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر افزود: امام راحل تأکید داشتند که «خدا خرمشهر را آزاد کرد»؛ یعنی اینکه با توکل بر خدا می‌توان فتح‌الفتوح کرد و خرمشهر‌ها در پیش بودن در کلام رهبر معظم انقلاب یعنی هدف نهایی که همانا آزادی قدس شریف و فتح بیت‌المقدس است.
ابرقدرت‌های پوشالی؛ ناتوانان جهان امروز
وی با تأکید بر اینکه امروز اضمحلال استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کاملاً مشهود است، گفت: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر و ابرقدرت‌های پوشالی دنیا مقابل یک ویروس میکروسکوپی ناتوان شده و حاضرند پیران را قربانی کنند تا بتوانند امکانات خود را در راستای اهداف شومشان برای بقا خرج کنند.
خوشقدم با تأکید بر اینکه امروز نشانه‌های فروپاشی و نابودی رژیمی که رهبر انقلاب فرمودند: ۲۵ سال آینده را نخواهد دید عیان است، بیان کرد: امروز باید امت اسلام متحد و منسجم در کنار هم برای تحقق آرمان‌های فلسطین در جهان و آزادی قدس شریف تلاش و توطئه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.
وی با بیان اینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امروز ابزار مقابله با توطئه‌های دشمنان است، گفت: باید در این فضا همه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان با ایجاد شبکه‌های منسجم در نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بیش از پیش تلاش کنند و با انزوای آنان در تحقق اهداف و آرمان‌های آزادی قدس شریف گام بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها