خبرهای داغ:

قدس محور وحدت است

امام جمعه سرخه گفت: دفاع از ارزش های انقلاب و دفاع از قدس شریف نشات گرفته از سیره عملی امام راحل است.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۱۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر باتوجه به نزدیک شدن به روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام و نماد صف بندی حق درمقابل باطل وعدل دربرابر ظلم است. روز قدس یک روز جهانی ویکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد وانسجام دنیای اسلام علیه سرطان هفتادودوساله بد خیم و مهلک صهیونیزم جهانی و بین الملل است.
وی تصریح کرد: دراندیشه سترگ امامین انقلاب، مسأله فلسطین برای ما یک مسئله تاکتیکی و یا مسئله استراتژی سیاسی نیست بلکه مسئله عقیده و ایمان است.
امام جمعه سرخه افزود: حمایت از فلسطین مظلوم و قدس شریف به عنوان یک مقوله‌ای بنیادین و غیر قابل تغییر و تحریف و از اصول ارزشی نظام اسلامی و ازمحکمات اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی و نشأت گرفته از سیره عملی امام ماست.
فاطمی بصیر با اشاره به اینکه امام راحل در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، همه جهان اسلام رادر دفاع از قدس و فلسطین ومقابله جدی باصهیونیزم بین الملل بسیج کرد؛ اضافه نمود: امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را روز رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم وروز مسلمانان نامیدند و با این تدبیر حکیمانه ودرایت هوشمندانه، اندیشه حمایت از فلسطین به گونه‌ای گسترش یافت که دیگر یک مطالبه عربی یا اسلامی نیست بلکه یک مطالبه انسانی و جهانی است.
وی اذعان داشت: وظیفه امت اسلام دربرابر پدیده صهیونیزم خشن‌تر از فاشیزم عبارتند از: تجهیز و مساعدت مالی، سیاسی، اطلاعاتی و نظامی به گروه‌های مقاومت، تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی وبه رسمیت نشناختن آن، سلب امنیت از اسرائیل درهمه جای جهان.
امام جمعه سرخه خاطرنشان کرد: آینده اسرائیل وشریان حیاتی این بیمار محتضر به سه عامل "آب، انرژی و امنیت بستگی دارد.
فاطمی بصیر گفت: ضمن اینکه "تکثر هویتی، چالش وشکاف هویتی درسرزمین‌های اشغالی، فساد داخلی رژیم، چالش جمعیت وبی اعتمادی داخلی "از دیگر موارد آسیب پذیری این رژیم می‌باشد و در مقابل قدرت، حضور مقاومت درمنطقه وتحمیل یک جنگ فرسایشی به رژیم صهیونیستی، خواب آرام را ازآن‌ها ربوده و در نهایت خط مقاومت به برکت خون پاک ومطهر سرداردل‌ها و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، به فرهنگ بالنده انتفاضه تبدیل نموده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها