در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد؛

توزیع ۱۷۳ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۱۷۳ هزار غذای گرم به ارزش بیش از سه میلیاردو ۱۰۸ میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۹۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در کشور گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۱۷۳ هزار غذای گرم به ارزش بیش از سه میلیاردو ۱۰۸ میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان مرکزی توزیع شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان همچنین تعداد ۴۱ هزارو ۶۶۷بسته غذایی نیز به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از همکاری موکب‌های اربعین با این نهاد در سطح استان خبر دادو تصریح کرد: با همکاری این موکب‌ها تعداد ۴۱آشپزخانه زیر نظر وازرت بهداشت در ماه مبارک رمضان غذای گرم طبخ و با رعایت پروتکل های بهداشتی به منازل نیازمندان توزیع نمودند.

وی افزود: در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا استفاده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان ضمن تشکر از خیران اظهار کرد: کمیته امداد امین خیران و مردم نوع دوست استان است و تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام
/

ارسال نظرات