خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی:

همواره باید جنایات آمریکا بازخوانی شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همواره باید جنایات آمریکا بازخوانی شود ولی در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، لازم است که این مقوله بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۸۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه هم اکنون در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: تقریبا بسیاری از کشورهای جهان طعم ظلم و ستم سران این کشور را چشیده‌اند.

وی ادامه داد: در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، مردم کشورمان همواره از مظلومان جهان حمایت کرده‌اند، بنابراین چنین ایامی را فرصت مغتنمی می‌دانیم و برای افشای ماهیت پلید استکبار جهانی اهتمام می‌ورزیم.

این مسئول ضمن ابراز تاسف از اینکه شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و روشنگرانه را تحت تاثیر قرار داده است، اضافه کرد: همه ساله در چنین ایامی نشست‌های مختلفی با حضور روحانیان، جوانان، دانشگاهیان و ... تشکیل  شده و پیرامون این مناسبت بحث و بررسی صورت می‌گرفت، اما امسال از چنین موهبتی محروم هستیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود، فضای مجازی، رسانه‌های جمعی اعم از دیداری و شنیداری را بهترین بستر برای روشنگری و آگاه‌سازی دانست و اظهار کرد: از این ظرفیت عظیم نباید غفلت کنیم.

شاکر، کشتار جمعی، ترور، نژادپرستی و استثمار جهانی را بخشی از اقدامات ددمنشانه آمریکا علیه ملت‌ها عنوان کرد و بیان داشت: سران این کشور در حالی مرتکب چنین جنایات هولناکی می‌شوند که ادعای حمایت از حقوق بشر نیز دارند.

وی با اظهار اینکه، آمریکا امروزه به عنوان منفورترین دولت ناقض حقوق بشر شناخته می‌شود، اظهار کرد: سران این کشور برای تضییع حقوق ملت‌ها از هیچ گونه اقدامی تاکنون فروگذار نبوده است، که باید این مسائل برای نسل جدید واکاوی و تبیین شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی، بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران و بشریت را سبب افشای چهره‌ آمریکا دانست و اظهار کرد: از این رهگذر می‌توان در راستای تقویت روحیه ظلم‌ستیزی، دفاع از حقوق واقعی مظلومان، عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم گام برداشت.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مملوء از اقدامات خصمانه آمریکا علیه کشورمان است، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان باید از این رویدادهای تلخ و ناگوار که منشاء آن سران استکبار جهانی بود، آگاه شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات