خبرهای داغ:
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود:

توجه به اشتغالزایی و تولید در روستا‌ها رونق اقتصادی و رضایتمندی رابه دنبال دارد

معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود گفت: توجه به اشتغالزایی و تولید درروستا‌ها مهاجرت معکوس، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشینی و رونق اقتصادی و رضایتمندی مردم رابه دنبال دارد
کد خبر: ۹۲۵۳۱۱۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست بررسی وضعیت فرآیند تدوین سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی در سرسرای ولایت فرمانداری اظهار کرد: انجام امور براساس سلیقه و آزمون و خطا‌ها در گذشته، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها ما را از برنامه دور کرده است.
وی اظهار امیدواری کرد در جمع آوری اطلاعات روستا‌ها در نهایت برروی کاغذ‌ها باقی نماند و برای توسعه و آبادانی روستا‌ها بسرعت استفاده شود.
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود گفت: توجه به اشتغالزایی و تولید درروستا‌ها مهاجرت معکوس، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشینی و رونق اقتصادی و رضایتمندی مردم رابه دنبال دارد.
فخری تاکید کرد: بخشداران، دهیاران و شورا‌های  این روستا‌ها تمام تلاش خود را برای رفع موانع و تسریع در جمع آوری اطلاعات روستا‌ها با تسهیل گران این حوزه بکار بندند.
وی با بیان اینکه درحال حاضر نگاه در توزیع اعتبارات از چانه زنی به رویکرد کارشناسی و برنامه ریزی واقعی کشیده می‌شود، ادامه داد: در شهرستان شاهرود هم با تشکیل کمیته کارشناسی و ارزیابی پروژه‌ها را رصد و اعتبارات تخصیص خواهد یافت.
توجه به اشتغالزایی و تولید در روستا‌ها رونق اقتصادی و رضایتمندی رابه دنبال دارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها