خبرهای داغ:

آمریکا حقوقی برای بشر قائل نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: آمریکا حقوقی برای بشر قائل نیست، از گروه‌های ترویست حمایت مادی و معنوی می‌کند و مردم مظلوم رنگین پوست و سیاهپوست در امریکا از کمترین حقوق شهروندی، برخوردار نیستند.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۰۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در مراسم بزرگداشت شهدای ترور و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در گلزار شهدای شاهرود اظهار کرد: آمریکا حقوقی برای بشر قائل نیست، از گروه‌های ترویست حمایت مادی و معنوی می‌کند و مردم مظلوم رنگین پوست و سیاهپوست در امریکا از کمترین حقوق شهروندی، برخوردار نیستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: مردم ایران بر اساس رهنمود‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره ایستاده اند و مقاومت کردند و با پایداری ملت و قربانی صد‌ها هزار نفر از فرزندان این نسل، آمریکایی‌ها نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه حسرت تصرف یک وجب از خاک این کشور را به گور بردند.
وی گفت:: ملت ایران ۴۰ سال از گردنه‌های توطئه، تهدید و تحریم عبور کرده و عظمت و اقتدار خود را در دنیای امروز حفظ کرده است.
حجت الاسلام سیدحسین موسوی فرزند شهید حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی از شهدای هفتم تیر نیز در این مراسم اظهار کرد: شهید دو خصوصیت بزرگ داشت که تمام صفات پسندیده اخلاقی شان از این دو صفت نشأت می‌گرفت؛ اول مقید به رعایت احکام و جزئیات شرعی بود که رضای خدا در آن بود! دوم ایشان اخلاص داشت و خدا را در هرکاری ناظر بر نیت و عمل خویش می‌دیدند.
وی به صله رحم شهید و دیدار با آشنایان و بستگان را از صفات اخلاقی بر شمرد که ایشان به آن اهتمام جدی داشت و تأکید کرد: همبستگی بین اعضای خانواده و دور نشدن از یکدیگر؛ زندگی ما را به مسیر سالم و خدایی باز می‌گرداند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای ترور بر توجه به آرمان‌های انقلاب و مقابله با استکبار جهانی تاکید کرد.
این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها